Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.05. do 31.05.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1206 | 228 | 112 | 117 | 132 | 184 | 102 | 180 | 151 | rozdiel | 122 | 60 | 4 | 17 | -4 | 27 | -15 | 33 | 0 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 597 | 143 | 45 | 65 | 58 | 91 | 44 | 90 | 61 | rozdiel | 64 | 51 | 2 | 8 | -9 | 3 | -6 | 18 | -3 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 459 | 64 | 49 | 43 | 53 | 65 | 43 | 69 | 73 | rozdiel | 67 | 20 | -2 | 9 | 5 | 24 | 4 | 11 | -4 | Tj % | 38,1 | 28,1 | 43,8 | 36,8 | 40,2 | 35,3 | 42,2 | 38,3 | 48,3 | Počet usmrtených | 18 | 3 | 1 | 3 | 4 | 5 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 10 | 3 | -1 | 2 | 4 | 4 | 0 | 1 | -3 | Počet ťažko zranených | 70 | 6 | 5 | 14 | 4 | 11 | 5 | 9 | 16 | rozdiel | -18 | 2 | -5 | 10 | -8 | 3 | -8 | -7 | -5 | Počet ľahko zranených | 508 | 64 | 52 | 46 | 53 | 76 | 53 | 85 | 79 | rozdiel | 93 | 17 | 1 | 1 | 5 | 36 | 8 | 22 | 3 | Škoda v 10€ | 368127 | 50731 | 43622 | 43237 | 36974 | 62642 | 36114 | 47387 | 47420 | rozdiel | 36815 | -7184 | 9022 | 13551 | 6835 | 8376 | -13938 | 12673 | 7480 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 46 | 8 | 4 | 4 | 6 | 5 | 4 | 10 | 5 | rozdiel | -1 | 2 | 1 | 2 | 0 | -1 | -2 | 1 | -4 | Tj % | 3,8 | 3,5 | 3,6 | 3,4 | 4,5 | 2,7 | 3,9 | 5,6 | 3,3 | - Vodičom mot. vozidla | 1079 | 208 | 106 | 108 | 116 | 167 | 87 | 150 | 137 | rozdiel | 141 | 58 | 3 | 21 | 3 | 31 | -20 | 38 | 7 | Tj % | 89,5 | 91,2 | 94,6 | 92,3 | 87,9 | 90,8 | 85,3 | 83,3 | 90,7 | - Vodičom nemot. voz. | 27 | 1 | 1 | 3 | 2 | 6 | 4 | 3 | 7 | rozdiel | -8 | -3 | -1 | 1 | -4 | -4 | 2 | 1 | 0 | Tj % | 2,2 | 0,4 | 0,9 | 2,6 | 1,5 | 3,3 | 3,9 | 1,7 | 4,6 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 470 | 121 | 44 | 33 | 37 | 65 | 40 | 67 | 63 | rozdiel | 44 | 46 | 8 | -3 | -27 | 7 | -3 | 13 | 3 | Tj % | 39 | 53,1 | 39,3 | 28,2 | 28 | 35,3 | 39,2 | 37,2 | 41,7 | nedovolená rýchlosť jazdy | 158 | 16 | 13 | 24 | 41 | 18 | 10 | 19 | 17 | rozdiel | 15 | -1 | -11 | 7 | 22 | 0 | -11 | 5 | 4 | Tj % | 13,1 | 7 | 11,6 | 20,5 | 31,1 | 9,8 | 9,8 | 10,6 | 11,3 | nesprávna jazda cez križovatku | 92 | 13 | 12 | 10 | 12 | 16 | 5 | 11 | 13 | rozdiel | 17 | -4 | 1 | 5 | 4 | 4 | -4 | 9 | 2 | Tj % | 7,6 | 5,7 | 10,7 | 8,5 | 9,1 | 8,7 | 4,9 | 6,1 | 8,6 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 81 | 17 | 8 | 14 | 10 | 9 | 2 | 14 | 7 | rozdiel | 13 | 5 | 1 | 7 | 5 | 8 | -11 | 5 | -7 | Tj % | 6,7 | 7,5 | 7,1 | 12 | 7,6 | 4,9 | 2 | 7,8 | 4,6 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 65 | 3 | 4 | 2 | 3 | 36 | 11 | 0 | 6 | rozdiel | 1 | 1 | -4 | 0 | -1 | 6 | 4 | -1 | -4 | Tj % | 5,4 | 1,3 | 3,6 | 1,7 | 2,3 | 19,6 | 10,8 | 0 | 4 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 63 | 16 | 11 | 6 | 4 | 3 | 4 | 10 | 9 | rozdiel | 28 | 8 | 9 | 2 | 0 | 1 | -1 | 6 | 3 | Tj % | 5,2 | 7 | 9,8 | 5,1 | 3 | 1,6 | 3,9 | 5,6 | 6 | nesprávny spôsob jazdy | 48 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 6 | 16 | 7 | rozdiel | 8 | 1 | 0 | 0 | 0 | -5 | 2 | 6 | 4 | Tj % | 4 | 2,2 | 2,7 | 4,3 | 2,3 | 1,6 | 5,9 | 8,9 | 4,6 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 47 | 8 | 4 | 4 | 6 | 6 | 4 | 11 | 4 | rozdiel | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | -2 | 2 | -5 | Tj % | 3,9 | 3,5 | 3,6 | 3,4 | 4,5 | 3,3 | 3,9 | 6,1 | 2,6 | nesprávne odbočovanie | 35 | 7 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 | 6 | 6 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 2 | -3 | 0 | 0 | 1 | -1 | Tj % | 2,9 | 3,1 | 4,5 | 3,4 | 0,8 | 1,6 | 2,9 | 3,3 | 4 | nesprávne predchádzanie | 27 | 4 | 2 | 5 | 2 | 5 | 5 | 4 | 0 | rozdiel | -2 | 3 | -1 | -1 | 1 | 2 | 2 | -5 | -3 | Tj % | 2,2 | 1,8 | 1,8 | 4,3 | 1,5 | 2,7 | 4,9 | 2,2 | 0 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 150 | 20 | 7 | 15 | 11 | 28 | 18 | 25 | 26 | rozdiel | -6 | 3 | -6 | 0 | -4 | -3 | 4 | 3 | -3 | Tj % | 12,4 | 8,8 | 6,3 | 12,8 | 8,3 | 15,2 | 17,6 | 13,9 | 17,2 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 891 | 211 | 71 | 84 | 84 | 137 | 60 | 124 | 120 | rozdiel | 96 | 66 | -5 | 9 | -9 | 21 | -8 | 20 | 2 | Nehody mimo obec | 315 | 17 | 41 | 33 | 48 | 47 | 42 | 56 | 31 | rozdiel | 26 | -6 | 9 | 8 | 5 | 6 | -7 | 13 | -2 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 37 | 10 | 6 | 8 | 0 | 6 | 0 | 7 | 0 | rýchlostná cesta | 24 | 0 | 4 | 0 | 10 | 0 | 3 | 0 | 7 | cesta I. triedy | 220 | 3 | 16 | 29 | 18 | 51 | 34 | 55 | 14 | cesta II. triedy | 107 | 7 | 23 | 15 | 9 | 15 | 12 | 8 | 18 | cesta III. triedy | 119 | 2 | 13 | 12 | 22 | 19 | 14 | 20 | 17 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 7 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 138 | 19 | 12 | 13 | 11 | 28 | 8 | 31 | 16 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 554 | 187 | 38 | 40 | 60 | 64 | 30 | 56 | 79 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 12 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 7 | 2 | -1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | -1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 1 | -1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | -1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 5 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | -1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | - z toho bicykel, kolobežka | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 4 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | -1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 18 | 3 | 1 | 3 | 4 | 5 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 10 | 3 | -1 | 2 | 4 | 4 | 0 | 1 | -3 | - chodci | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 13 | 2 | 1 | 3 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 7 | 2 | -1 | 2 | 4 | 3 | 0 | 0 | -3 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | rozdiel | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 8 | 1 | 0 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 1 | -1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | -2 | - vodič OA priput. | 4 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 0 | -1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | -1 | - vodič OA nepriput. | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | -1 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | - spoluc. OA nepriput. | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|