Vranov nad Topľou | ||||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | |||
Počet nehôd celkom | 79 | -12 | 21 | 15 | 43 | |
tj. % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 27 | -14 | 7 | 6 | 14 | |
tj. % | 34,2 | 45,1 | 33,3 | 40 | 32,6 | |
neh. s násl. na živote alebo zdr. | 45 | 2 | 11 | 8 | 26 | |
tj. % | 57 | 47,3 | 52,4 | 53,3 | 60,5 | |
Počet usmrtených | 2 | -3 | 0 | 1 | 1 | |
Počet ťažko zranených | 5 | -7 | 2 | 1 | 2 | |
Počet ľahko zranených | 51 | -2 | 11 | 13 | 27 | |
Škoda v 10€ | 21392 | -6638 | 7245 | 6631 | 7516 |
Vranov nad Topľou | ||||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | |||
vodičom motorového vozidla | 63 | -16 | 17 | 14 | 32 | |
vodičom nemotorového vozidla | 5 | 3 | 1 | 0 | 4 | |
deťmi | 3 | 2 | 1 | 0 | 2 | |
chodcom | 7 | 1 | 2 | 0 | 5 | |
deťmi | 5 | 4 | 2 | 0 | 3 | |
zamestnancom SŽD | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
iným účastníkom cestnej premávky | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | |
závadou komunikácie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
technickou závadou vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
lesnou zverou a domácimi zvieratami | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
iné zavinenie | 4 | 3 | 1 | 1 | 2 | |
odrazeným kameňom | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | |
zavinenie nezistené | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vranov nad Topľou | |||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | ||
porušenie povinnosti vodiča | 25 | -8 | 5 | 4 | 16 |
nedovolená rýchlosť jazdy | 12 | 0 | 7 | 3 | 2 |
nesprávny spôsob jazdy | 7 | 2 | 2 | 3 | 2 |
nesprávna jazda cez križovatku | 4 | 1 | 1 | 1 | 2 |
nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 2 | -1 | 1 | 0 | 1 |
nesprávne otáčanie a cúvanie | 2 | -6 | 0 | 0 | 2 |
nesprávna jazda v jazdných pruhoch | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
nesprávne predchádzanie | 1 | -1 | 0 | 0 | 1 |
nesprávne zastavenie a státie | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Vranov nad Topľou | |||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | ||
v obci | 47 | -15 | 8 | 6 | 33 |
mimo obec | 32 | 3 | 13 | 9 | 10 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vranov nad Topľou | |||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | ||
diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
diaľničný privádzač | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
rýchlostný privádzač | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
cesta I. triedy | 35 | 3 | 11 | 9 | 15 |
cesta II. triedy | 4 | -5 | 2 | 2 | 0 |
cesta III. triedy | 12 | -2 | 4 | 2 | 6 |
komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 5 | -6 | 0 | 1 | 4 |
komunikácia v km systéme nesledovaná | 23 | -2 | 4 | 1 | 18 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vranov nad Topľou | |||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | ||
železničné priecestie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
iné | 78 | -10 | 20 | 15 | 43 |
NEZADANÉ | 1 | -2 | 1 | 0 | 0 |
Vranov nad Topľou | ||||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | |||
Alkohol u vin. neh. | 10 | -9 | 3 | 2 | 5 | |
tj. % | 12,7 | 20,9 | 14,3 | 13,3 | 11,6 |
Vranov nad Topľou | |||||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | ||||
motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 1 | -6 | 0 | 0 | 1 | ||
malé motocykle L1e, L2e | 0 | -4 | 0 | 0 | 0 | ||
motocykle L3e, L4e | 1 | -2 | 0 | 0 | 1 | ||
motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 45 | -12 | 12 | 10 | 23 | ||
z toho pravostranné riadenie | 7 | 7 | 1 | 0 | 6 | ||
osobné motorové vozidlá M1, M1G | 45 | -12 | 12 | 10 | 23 | ||
z toho pravostranné riadenie | 7 | 7 | 1 | 0 | 6 | ||
autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 0 | 4 | 2 | 3 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 8 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | -3 | 0 | 0 | 1 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vranov nad Topľou | |||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | ||
0 - 1 hod | 1 | -1 | 1 | 0 | 0 |
1 - 2 hod | 2 | -1 | 0 | 0 | 2 |
2 - 3 hod | 2 | -1 | 1 | 1 | 0 |
3 - 4 hod | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
4 - 5 hod | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 |
5 - 6 hod | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
6 - 7 hod | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 |
7 - 8 hod | 5 | 4 | 1 | 0 | 4 |
8 - 9 hod | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 - 10 hod | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 |
10 - 11 hod | 4 | -2 | 2 | 1 | 1 |
11 - 12 hod | 1 | -4 | 1 | 0 | 0 |
12 - 13 hod | 5 | 2 | 0 | 1 | 4 |
13 - 14 hod | 3 | -6 | 1 | 1 | 1 |
14 - 15 hod | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 |
15 - 16 hod | 4 | 0 | 1 | 0 | 3 |
16 - 17 hod | 7 | 0 | 3 | 1 | 3 |
17 - 18 hod | 4 | -1 | 1 | 1 | 2 |
18 - 19 hod | 7 | 0 | 3 | 1 | 3 |
19 - 20 hod | 3 | -1 | 0 | 1 | 2 |
20 - 21 hod | 6 | 5 | 1 | 1 | 4 |
21 - 22 hod | 1 | -2 | 1 | 0 | 0 |
22 - 23 hod | 1 | -3 | 0 | 0 | 1 |
23 - 24 hod | 2 | -4 | 1 | 0 | 1 |
nezistené | 8 | 2 | 0 | 1 | 7 |
Vranov nad Topľou | |||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | ||
pondelok | 12 | 0 | 2 | 4 | 6 |
utorok | 6 | -1 | 3 | 0 | 3 |
streda | 15 | -4 | 4 | 1 | 10 |
štvrtok | 11 | 3 | 4 | 2 | 5 |
piatok | 17 | 2 | 4 | 4 | 9 |
sobota | 7 | -10 | 2 | 2 | 3 |
nedeľa | 11 | -2 | 2 | 2 | 7 |
Vranov nad Topľou | |||||
+/- | 1310 | 1314 | 1315 | ||
do 30 min. | 60 | -7 | 16 | 12 | 32 |
do 1 hodiny | 6 | -4 | 2 | 1 | 3 |
do 3 hodín | 4 | 0 | 0 | 1 | 3 |
do 6 hodín | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
od 6 do 12 hodín | 1 | -3 | 0 | 0 | 1 |
od 12 do 24 hodín | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 |
nad 24 hodín | 7 | 3 | 3 | 1 | 3 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |