| Šaľa | |||||
| +/- | 0510 | 0515 | |||
| Počet nehôd celkom | 11 | -13 | 2 | 9 | |
| tj. % | 100 | 100 | 100 | 100 | |
| šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 3 | -4 | 1 | 2 | |
| tj. % | 27,3 | 29,2 | 50 | 22,2 | |
| neh. s násl. na živote alebo zdr. | 4 | -10 | 1 | 3 | |
| tj. % | 36,4 | 58,3 | 50 | 33,3 | |
| Počet usmrtených | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Počet ťažko zranených | 0 | -1 | 0 | 0 | |
| Počet ľahko zranených | 4 | -16 | 1 | 3 | |
| Škoda v 10€ | 4765 | -22682 | 1310 | 3455 | |
| Šaľa | |||||
| +/- | 0510 | 0515 | |||
| vodičom motorového vozidla | 10 | -11 | 2 | 8 | |
| vodičom nemotorového vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| deťmi | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| chodcom | 1 | -2 | 0 | 1 | |
| deťmi | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| zamestnancom SŽD | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| iným účastníkom cestnej premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| závadou komunikácie | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| technickou závadou vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| lesnou zverou a domácimi zvieratami | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| iné zavinenie | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| odrazeným kameňom | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| zavinenie nezistené | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Šaľa | ||||
| +/- | 0510 | 0515 | ||
| nedovolená rýchlosť jazdy | 3 | -3 | 1 | 2 |
| porušenie povinnosti vodiča | 2 | -3 | 0 | 2 |
| porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 1 | -3 | 0 | 1 |
| nesprávna jazda cez križovatku | 1 | 0 | 0 | 1 |
| nesprávne správanie sa na železničnom priecestí | 1 | 1 | 0 | 1 |
| Šaľa | ||||
| +/- | 0510 | 0515 | ||
| v obci | 9 | -5 | 2 | 7 |
| mimo obec | 2 | -8 | 0 | 2 |
| nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Šaľa | ||||
| +/- | 0510 | 0515 | ||
| diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 |
| diaľničný privádzač | 0 | 0 | 0 | 0 |
| rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 |
| rýchlostný privádzač | 0 | 0 | 0 | 0 |
| cesta I. triedy | 2 | -1 | 0 | 2 |
| cesta II. triedy | 2 | 0 | 0 | 2 |
| cesta III. triedy | 3 | -5 | 1 | 2 |
| komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 0 | 0 | 0 | 0 |
| komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 1 | 0 | 0 | 1 |
| komunikácia v km systéme nesledovaná | 3 | -7 | 1 | 2 |
| nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Šaľa | ||||
| +/- | 0510 | 0515 | ||
| železničné priecestie | 1 | -1 | 0 | 1 |
| iné | 10 | -12 | 2 | 8 |
| NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Šaľa | |||||
| +/- | 0510 | 0515 | |||
| Alkohol u vin. neh. | 2 | -2 | 0 | 2 | |
| tj. % | 18,2 | 16,7 | 0 | 22,2 | |
| Šaľa | ||||||
| +/- | 0510 | 0515 | ||||
| motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | -1 | 0 | 0 | ||
| malé motocykle L1e, L2e | 0 | -1 | 0 | 0 | ||
| motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 6 | -10 | 0 | 6 | ||
| z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| osobné motorové vozidlá M1, M1G | 6 | -10 | 0 | 6 | ||
| z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 1 | 1 | ||
| z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 1 | 1 | 1 | ||
| z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | -1 | 0 | 0 | ||
| z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| Šaľa | ||||
| +/- | 0510 | 0515 | ||
| 0 - 1 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 1 - 2 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 2 - 3 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 3 - 4 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 4 - 5 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 5 - 6 hod | 0 | -2 | 0 | 0 |
| 6 - 7 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 7 - 8 hod | 1 | -3 | 0 | 1 |
| 8 - 9 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 9 - 10 hod | 0 | -1 | 0 | 0 |
| 10 - 11 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 11 - 12 hod | 0 | -1 | 0 | 0 |
| 12 - 13 hod | 1 | 0 | 0 | 1 |
| 13 - 14 hod | 1 | 0 | 1 | 0 |
| 14 - 15 hod | 1 | 0 | 0 | 1 |
| 15 - 16 hod | 0 | -2 | 0 | 0 |
| 16 - 17 hod | 1 | -1 | 0 | 1 |
| 17 - 18 hod | 1 | 0 | 0 | 1 |
| 18 - 19 hod | 0 | -1 | 0 | 0 |
| 19 - 20 hod | 1 | -2 | 0 | 1 |
| 20 - 21 hod | 1 | 1 | 0 | 1 |
| 21 - 22 hod | 0 | -2 | 0 | 0 |
| 22 - 23 hod | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 23 - 24 hod | 1 | 0 | 0 | 1 |
| nezistené | 2 | 1 | 1 | 1 |
| Šaľa | ||||
| +/- | 0510 | 0515 | ||
| pondelok | 3 | 1 | 2 | 1 |
| utorok | 2 | -3 | 0 | 2 |
| streda | 2 | -2 | 0 | 2 |
| štvrtok | 0 | -5 | 0 | 0 |
| piatok | 1 | -4 | 0 | 1 |
| sobota | 2 | 0 | 0 | 2 |
| nedeľa | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Šaľa | ||||
| +/- | 0510 | 0515 | ||
| do 30 min. | 7 | -13 | 1 | 6 |
| do 1 hodiny | 3 | 2 | 0 | 3 |
| do 3 hodín | 0 | -1 | 0 | 0 |
| do 6 hodín | 1 | 1 | 1 | 0 |
| od 6 do 12 hodín | 0 | 0 | 0 | 0 |
| od 12 do 24 hodín | 0 | -1 | 0 | 0 |
| nad 24 hodín | 0 | -1 | 0 | 0 |
| nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 |