Miestna štátna správa

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky   Dnes je 16. január 2021, sobota
 

Okresné úrady / Klientske centrá

Klientske centrum Partizánske
Nám. SNP 151/6,
958 01 Partizánske 

Prednosta
Ing. Peter Paulík
telefón: 038 / 766 65 14 - kl. 101
fax: 038 / 766 35 59
e-mail: prednosta.pe@minv.sk

ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00

bezplatná infolinka - Call Centrum MV SR:
0800/222 222

V záujme ochrany zdravia upozorňujeme klientov, že vstup do budovy je povolený len s rúškom, šálom alebo obdobnou ochranou tváre.

O úrade

Testovanie na COVID - 19

Odberné miesto (MOM) na COVID - 19 zriadené v Nemocnici Partizánske -  Ul. Nová nemocnica 511, tel. 038 / 747 31 20 bude v prevádzke nasledovne:

  1. Ag testovanie bude prebiehať v pracovných dňoch od 7:00 do 15:00 h, 23.12. a 31.12.2020 od 7:00 do 11:00 h.
  2. PCR testovanie bude prebiehať 21.,22.,23.,28.,29.,30.12.2020 od 7:00 do 10:00 h.

Počas  Vianočných sviatkov (24.,25.,26.,27.12.2020) a na Nový rok (1.1.2021) bude MOM zatvorené.  

 

Aktuálny režim pracovísk MV SR

08. 01. 2021

 

Vzhľadom na vývoj epidemiologickej situácie ministerstvo vnútra upravilo úradné hodiny a možnosti vybavovania agendy na všetkých klientskych centrách, okresných úradoch, cudzineckej polícii a niektorých útvaroch okresných riaditeľstiev PZ. Pracoviská sú verejnosti k dispozícii len dopoludnia.

 

 

Upozorňujeme, že počas vyhlásenej mimoriadnej situácie, ktorá v Slovenskej republike stále trvá, sa platnosť  mnohých dokladov, osvedčení či lehôt predlžuje. 

Klientske centrá, okresné úrady a útvary okresných riaditeľstiev PZ sú občanom k dispozícii  v pracovných dňoch v čase od 08.00 - 12.00 hod.

 

Okresné úrady a klientske centrá

 

Osobné podania sa umožňujú len za účelom výkonu podnikateľskej alebo inej obdobnej činnosti, a to výlučne v podateľni.

V ostatných prípadoch je potrebné využívať telefonickú, elektronickú či písomnú komunikáciu. Podania bez autorizácie je potrebné do 3 pracovných dní doplniť v listinnej podobe či podpísané elektronickým podpisom. Okresné úrady na dodatočné doplnenia nevyzývajú.

Osobne konzultovať požiadavky možno len v odôvodnených prípadoch na základe rozhodnutia prednostu okresného úradu.

Zrušené sú všetky pojednávania o priestupkoch a správnych deliktoch, rovnako je zastavený výkon kontrol.

 

Doklady a evidencie

Evidencia vozidiel bude vybavovať žiadosti len online objednaných klientov.

Vykonávajú sa len nevyhnutné evidenčné úkony ako je prihlasovanie vozidiel do evidencie, vrátane vozidiel jednotlivo dovezených, priama zmena držby vozidla v rámci okresu, prevod držby vozidla na inú osobu a vydávanie duplikátov dokladov a tabuliek pri ich strate či odcudzení.

Oddelenia dokladov  prijímajú iba:

  • žiadosti o vydanie nového občianskeho preukazu po jeho strate/odcudzení,
  • žiadosti o vydanie vodičského preukazu po jeho strate/odcudzení, platí aj pre vodičské preukazy vydané v zahraničí, 
  • žiadosti o vydanie cestovného pasu len v zrýchlenej lehote do 2 a 10 pracovných dní za príslušný správny poplatok.

Výnimočné možno prijať aj žiadosť o vydanie dokladu z iných dôvodov, súvisiacich so zabezpečením nevyhnutných životných potrieb.

Pracoviská evidencie zbraní a streliva /neposkytujú služby vo štvrtok/:

  • v agende zbraní a streliva sa nerobia žiadne úkony s výnimkou úkonov, pri ktorých počas krízovej situácie neplynú predĺžené správne lehoty.

 

Cudzinecká polícia

zrušila stránkové hodiny , treba sa preobjednaťV súvislosti s uznesením vlády SR č. 804/2020 a obmedzením slobody pohybu a pobytu a zákazom vychádzania (PDF, 603 kB) (PDF, 603 kB) (PDF, 603 kB) stránkové pracoviská všetkých oddelení cudzineckej polície PZ až do odvolania nebudú vybavovať žiadnych klientov. Klienti objednaní na konkrétny termín sa budú musieť znova objednať cez elektronický objednávací systém na najbližší voľný termín.  

Mrzí nás toto opatrenie, je však nevyhnutné, keďže príslušníci cudzineckej polície sú nasadení na plnenie úloh Policajného zboru súvisiacich s riešením pandemickej situácie COVID-19 na území SR.

Ďalší vývoj bude závisieť od vývoja pandemickej situácie.

O všetkých zmenách budeme včas informovať.

Vstup občanov na pracoviská koordinujú poverení zamestnanci a supervízori. Každý návštevník je povinný rešpektovať ich pokyny, dodržiavať hygienické opatrenia, najmä povinnosť mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom, šatkou či šálom, dezinfikovať si ruky a dbať na dvojmetrový odstup.                                   

 

U S M E R N E N I E vedúceho hygienika MV SR k dodržaniu opatrení v súvislosti s ochorením COVID-19 – šiesta aktualizácia z 27.11.2020 (PDF, 5 MB)

V Y H L Á Š K A Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k obmedzeniam prevádzok a hromadných podujatí - Čiastka 16/2020, 24 zo dňa 13.11.2020 (PDF, 343 kB) 

V Y H L Á Š K A Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia ku karanténnym povinnostiam osôb po vstupe na územie Slovenskej republiky - Čiastka 16/2020, 25 zo dňa 13.11.2020 (PDF, 343 kB) 

Opatrenie Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky pri ohrození verejného zdravia rúška z 14.10.2020 (PDF, 114 kB)

Oznam – karanténne opatrenia

25. septembra 2020, 9:00
Rubrika: Epidemiológia Značky:covid-19

Opatrenia nariadené Regionálnym úradom verejného zdravotníctva Prievidza so sídlom v Bojniciach z dôvodu zmeny epidemiologickej situácie (semafor) v okresoch Prievidza a Partizánske:

  • zákaz návštev v nemocniciach
  • zákaz návštev v zariadeniach sociálnej starostlivosti všetkých typov
  • interiérové hromadné podujatia sú povolené len s maximálnym počtom účastníkov 250 (do tohto počtu nespadajú účinkujúci a hráči) za dodržania opatrení vydaných hlavným hygienikom SR
  • exteriérové podujatia sú povolené s maximálnym počtom účastníkov 500 za dodržania opatrení vydaných hlavným hygienikom SR

Opatrenia nadobúdajú účinnosť dňom 25. 9. 2020 od 6.00 hodiny do odvolania.

Štátnu správu pre okres Partizánske vykonáva Okresný úrad Prievidza týmito odbormi:

  • odbor živnostenského podnikania - v klientskom centre, kontakt – tel.: 0961275710, mail: ozpo.pe@minv.sk
  • odbor všeobecnej vnútornej správy, úsek priestupkov, kontakt - tel.: 038 / 7492 467, 038 / 7490 936
  • odbor pozemkový a lesný - podania preberá podateľňa OÚ Partizánske v klientskom centre, kontakt - tel.: 038 / 2817 291
  • odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií - podania preberá formou inteligentnej podateľne odbor živnostenského podnikania v klientskom centre, kontakt - tel.: 0961275710

KLIENTSKE CENTRUM Partizánske

Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:

Pracovisko č. 1 –  supervízor ; osvedčovanie listín a overovanie podpisov ; IOMO

                          – odbor starostlivosti o životné prostredie 

       - koordinovanie a zabezpečovanie činnosti klientskeho centra, poradenstvo (obsluha vyvolávacieho systému), informácie o telefónnych číslach, usmernenie k žiadostiam

       - podateľňa pre odbor starostlivosti o životné prostredie

 

Pracovisko č. 2 - podateľňa ; katastrálny odbor  

       - všeobecná podateľňa pre okresný úrad

       - podateľňa pre katastrálny odbor

       - podateľňa pre odbor pozemkový a lesný

       - návrhy na vklad vlastníckeho práva a iného práva k nehnuteľnostiam, na záznam, na zápis nájomného práva k pozemku, na opravu chýb v katastrálnom operáte, na zápis poznámky, na zmenu údajov katastra nehnuteľností

       - písomné podania adresované katastrálnemu odboru

       - písomné objednávky na poskytovanie údajov z katastra

       - informácie o stave podaní

       - zmena osobných údajov v katastri nehnuteľností

 

Pracovisko č. 3 - odbor živnostenského podnikania

       - ohlásenie živnosti a podanie  žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení,

       - podanie žiadosti o oprávnenie na podnikanie na základe iného ako živnostenského  zákona,

       - podanie žiadosti o oprávnenie na vykonávanie vybraných služieb, ktoré podľa zákona nemajú charakter podnikateľskej činnosti (znalci, tlmočníci, prekladatelia),

       - výpis zo živnostenského registra (verejný, neverejný),

       - potvrdenie o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je,

       - prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri,

       - ohlásenie o zriadení/zrušení prevádzkarne,

       - oznámenie o zmene údajov zapísaných v živnostenskom registri  o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení,

       - oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti, oznámenie o zmene obdobia pozastavenia prevádzkovania živnosti, oznámenie o ukončení podnikania,

       - oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti,

       - prvozápis do obchodného registra,

       - obstaráva na osobitné požiadanie zasielanie povinne ustanovených dokladov aj do zbierky listín,

       - vydanie potvrdenia o tom, že poskytovanie služby nie je na základe živnostenského zákona obmedzené alebo zakázané,  

       - prijíma oznámenia o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR,

       - prijíma údaje potrebné na registráciu a oznámenia daňovníka podľa osobitného predpisu,

       - prijíma údaje potrebné na prihlásenie sa do systému povinného zdravotného poistenia a oznámenie, zmeny platiteľa poistného na účely zdravotného poistenia,

       - pridelenie identifikačného čísla organizácie,

       - vyžiadanie výpisu z registra trestov na účely preukázania bezúhonnosti podľa živnostenského zákona,

       - vydanie osvedčenia o povahe a dĺžke praxe v činnostiach, ktoré sú živnosťou,

       - povolenie výnimky na vykonávanie funkcie zodpovedného zástupcu vo viac ako jednej prevádzkarni,

       - poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania

       - výpis z obchodného registra a poskytnutie údajov z Registra účtovných závierok

       - zabezpečuje výkon činnosti formou inteligentnej podateľne na odbore cestnej dopravy a pozemných komunikácií

 

Pracovisko č. 5 - katastrálny odbor - poskytovanie údajov z katastra

       - výpis z listu vlastníctva

       - informácie o BPEJ (bonitné, pôdno-ekologické jednotky)

       - kópia katastrálnej mapy, z mapy určeného operátu, listín zo zbierky listín katastrálneho operátu   (len oprávneným osobám)

       - poskytovanie údajov z pozemkovej knihy

       - poskytnutie katastrálneho operátu alebo iného operátu preukazujúceho vlastnícke právo k nehnuteľnosti na nahliadnutie žiadateľovi s možnosťou vyhotovenia výpisu, náčrtu alebo poskytnutie informácie z katastra nehnuteľností

       - poskytovanie iných informácií z katastra nehnuteľností

       - prijímanie elektronických podaní cez elektronickú schránku

       - informácie pre notárov, exekútorov a správcov (vydávanie LV, príp. PKV pre účely dedičských konaní, identifikácia parciel, vybavovanie písomných objednávok)

       - prešetrovanie v katastrálnom operáte

 

Pracovisko č. 6 – geodeti

       - poskytovanie údajov a podkladov pre vyhotovenie GP, vytyčovacích náčrtov a iných geodetických a kartografických činnosti

       - preberanie a vydávanie geometrických plánov, vytyčovacích náčrtov a iných geodetických a kartografických činností a iné

       - prešetrovanie v katastrálnom operáte

 

Pracovisko č. 7, 8, 9, 10, 11, 12 – katastrálny odbor – zápis údajov do katastra nehnuteľností

       - zápis listín do katastra nehnuteľností

       - doplnenie prerušených zápisov listín

       - zmena osobných údajov v katastri nehnuteľností

 

Informačné kanály komunikácie občana so štátnou správou:

 

-  Bezplatná telefonická linka MV SR: 0800 222 222
www.eso-portal.sk – Vaše pripomienky a námety
www.minv.sk

 

Kontakty

Klientske centrum Partizánske – supervízor

Michaela Jurčiaková

E-mail: michaela.jurciakova2@minv.sk
Telefón 096127/5700

Klientske centrum Partizánske – odbor starostlivosti o životné prostredie

Mgr. Dana Mlyneková, Ing. Hana Valášeková, Mgr. Miroslava Viktoríniová, Ing. Ľubomíra Mišutová

Telefón 096127/5705

Klientske centrum Partizánske – odbor živnostenského podnikania

Bc. Beáta Bálintová

E-mail: beata.balintova@minv.sk, ozpo.pe@minv.sk
Telefón 096127/5710

Ing. Ivan Španko

E-mail: ivan.spanko@minv.sk
Telefón 096127/5710