Call centrum MV SR - informačný kanál na komunikáciu so štátnou správou od 1. januára 2014
Callcentrum od roku 2014 a zabezpečuje pre občanov najmä telefonickú podporu a to v týchto oblastiach:
- Poskytuje informácie o životných situáciách občana súvisiace s agendami v gescii MV SR. Do tejto kategórie patria napríklad informácie z agend dokladov, evidencie vozidiel a ďalšie.
- Poskytuje informácie o elektronických službách MV SR dostupných na https://portal.minv.sk a zabezpečuje komunikáciu pri riešení požiadaviek týkajúcich sa týchto elektronických služieb.
Ako nás kontaktovať?
- telefonicky na bezplatnom telefonickom čísle 0800 222 222 dostupnom volajúcim na území Slovenskej republiky z telefónnych čísel a kariet operátorov slovenských mobilných sietí v pracovných dňoch
- v pondelok, utorok, štvrtok a piatok od 8. do 16. hodiny
- v stredu od 8. do 17. hodiny.
- e-mailom na adresu callcentrum@minv.sk. Prichádzajúce e-maily sú automaticky spracované.
Tipy
V prípade, že občan má problém s niektorou z elektronických služieb MV SR, odporúčame pre urýchlenie riešenia problému mať pred telefonátom na callcentrum pripravené tieto informácie:
- Názov operačného systému
- Verzia operačného systému
- Typ operačného systému
- Názov prehliadača
- Verzia prehliadača
Komunikácia prebieha výhradne v štátnom jazyku Slovenskej republiky. Upozorňujeme, že callcentrum neplní funkciu podateľne rezortu.
Call centrum v roku 2024 vybavilo 95 000 požiadaviek.