Call centrum MV SR - informačný kanál na komunikáciu so štátnou správou od 1. januára 2014

19. 01. 2025

Callcentrum  od roku 2014 a zabezpečuje pre občanov najmä telefonickú podporu a to v týchto oblastiach:

  • Poskytuje informácie o životných situáciách občana súvisiace s agendami v gescii MV SR. Do tejto kategórie patria napríklad informácie z agend dokladov, evidencie vozidiel a ďalšie.
  • Poskytuje informácie o elektronických službách MV SR dostupných na https://portal.minv.sk a zabezpečuje komunikáciu pri riešení požiadaviek týkajúcich sa týchto elektronických služieb.

Ako nás kontaktovať?

  • telefonicky na bezplatnom telefonickom čísle 0800 222 222 dostupnom volajúcim na území Slovenskej republiky z telefónnych čísel a kariet operátorov slovenských mobilných sietí v pracovných dňoch

    • v pondelok, utorok, štvrtok a piatok od 8. do 16. hodiny
    • v stredu od 8. do 17. hodiny.

  • e-mailom na adresu callcentrum@minv.sk. Prichádzajúce e-maily sú automaticky spracované.

Tipy

V prípade, že občan má problém s niektorou z elektronických služieb MV SR,  odporúčame pre urýchlenie riešenia problému mať pred telefonátom na callcentrum pripravené tieto informácie:

  • Názov operačného systému
  • Verzia operačného systému
  • Typ operačného systému
  • Názov prehliadača
  • Verzia prehliadača

Komunikácia prebieha výhradne v štátnom jazyku Slovenskej republiky. Upozorňujeme, že callcentrum neplní funkciu podateľne rezortu.

Call centrum v roku 2024 vybavilo 95 000 požiadaviek.