Okresné úrady / Klientske centrá
O úrade | Úradná tabuľa | Dokumenty na stiahnutie | Všeobecná vnútorná správa | Živnostenské podnikanie | Životné prostredie | Pozemky a lesy | Kataster | Doprava a pozemné komunikácie | Organizačný odbor | Krízové riadenie | Obrana štátu | Majetkovoprávny odbor | Školstvo | Výstavba a bytová politika | Opravné prostriedky | Evidencia vozidiel | Oddelenie dokladov | Úradná tabuľa - archív 30.9.2020
Klientske centrum Trnava
Kollárova 8,
917 01 Trnava
Prednosta
Ing. Martin Turčan
telefón: 033/5564223
fax: 033/5515298
e-mail: Pošli správu
ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00
bezplatná infolinka -
Call Centrum MV SR:
0800/222 222

Všeobecná vnútorná správa

Živnostenské podnikanie

Životné prostredie

Pozemky a lesy

Kataster

Doprava a pozemné komunikácie

O úrade
OZNAM
Okresný úrad Trnava oznamuje verejnosti, že s účinnosťou od 21. 12. 2020 začnú platiť úradné hodiny pre verejnosť, v pracovných dňoch nasledovne:
od 08:00 hod. – do 12:00 hod.
Verejnosť žiadame, aby:
- svoje osobné podania realizovala výlučne prostredníctvom podateľne a klientskeho centra,
- v styku s Okresným úradom Trnava prednostne využívala telefonickú, elektronickú a písomnú komunikáciu,
- vstupovala do priestorov Okresného úradu Trnava len s prekrytými hornými dýchacími cestami a pri vstupe si dezinfikovala ruky,
- dodržiavala opatrenia pri ohrození verejného zdravia a rešpektovala pokyny určených zamestnancov Okresného úradu Trnava.
Ďakujeme za porozumenie.
Okresné úrady a klientske centrá
Okresný úrad a klientske centrum v plnom rozsahu zabezpečuje agendy na úseku overovania listín a osvedčovania podpisov, živnostenského podnikania, cestnej dopravy a pozemných komunikácií, katastra nehnuteľností, životného prostredia, poľnohospodárstva, lesného hospodárstva, poľovníctva a pozemkových úprav.
K dispozícii je aj podateľňa okresného úradu a klientskeho centra.
Tieto pracoviská budú akceptovať aj podania zaslané elektronickou poštou, do troch dní je však potrebné podania doplniť listinnou podobou alebo autorizovať elektronickým podpisom.
Osobné konzultácie a pojednávania budú možné až po dohode s klientom, okrem vyššie uvedených úsekov. Na ďalších agendách len po objednaní sa na termín so zodpovedným zamestnancom.
Ministerstvo vnútra občanov vyzýva, aby prednostne využívali telefonickú, elektronickú či písomnú komunikáciu.
Rešpektujte hygienické opatrenia a pokyny zamestnancov
Vstup občanov na pracoviská budú koordinovať poverení zamestnanci a supervízori.
Každý návštevník je povinný rešpektovať ich pokyny, dodržiavať hygienické opatrenia, najmä povinnosť mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom, šatkou či šálom, dezinfikovať si ruky a dbať na dvojmetrový odstup.
Za neuposlúchnutie dodržiavania protiepidemiologických opatrení, ako aj za porušenie nariadenej izolácie môže príslušník Policajného zboru na mieste uložiť pokutu v blokovom konaní až do výšky 1000 €.
Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:
Supervízor:
- poradenstvo (obsluha vyvolávacieho systému), informácie o telefónnych číslach, usmernenie k žiadostiam.
Pracovisko č. 1 – všeobecná podateľňa pre jednotlivé odbory OÚ
Pracovisko č. 2, 3, 4, 5 - odbor živnostenského podnikania:
- ohlásenie živnosti a podanie žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení,
- podanie žiadosti o oprávnenie na podnikanie na základe iného ako živnostenského zákona,
- výpis zo živnostenského registra (verejný, neverejný),
- potvrdenie o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je,
- prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri,
- ohlásenie o zriadení/zrušení prevádzkarne,
- oznámenie o zmene údajov zapísaných v živnostenskom registri a oznámenie o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení,
- oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti, oznámenie o zmene obdobia pozastavenia prevádzkovania živnosti, oznámenie o ukončení podnikania,
- oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti,
- prvozápis do obchodného registra,
- vydanie potvrdenia o tom, že poskytovanie služby nie je na základe živnostenského zákona obmedzené alebo zakázané,
- prijíma oznámenia o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR,
- vydanie osvedčenia o povahe a dĺžke praxe v činnostiach, ktoré sú živnosťou,
- povolenie výnimky na vykonávanie funkcie zodpovedného zástupcu vo viac ako jednej prevádzkarni,
- poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania, ktorá nemá charakter právneho poradenstva.
Pracovisko č. 6 - pozemkový a lesný odbor
- podateľňa.
Pracovisko č. 7 – odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií, prijímanie žiadostí o:
- uznanie schválenia jednotlivo dovezeného vozidla,
- zápis alternatívneho pohonu LPG,
- schválenie prestavby vozidla,
- vykonanie zmeny v osvedčení evidencii,
- schválenie jednotlivo dokončovaného vozidla,
- zápis identifikačného čísla vozidla – VIN,
- vydanie osvedčenia o evidencii časť II. pri výmene technického osvedčenia vozidla,
- na povolenie prestavby vozidla,
- pridelenie zvláštneho evidenčného čísla.
Pracovisko č. 8 – Spoločný obecný úrad – sociálna agenda
Pracovisko č. 11, 12, 13, 14, 15 ,16 – Okresné riaditeľstvo policajného zboru Trnava, oddelenie dopravného inšpektorátu:
- prihlasovanie doposiaľ neevidovaného vozidla do evidencie vozidiel,
- prihlasovanie vozidla vyradeného zo špeciálnych evidencií do evidencie vozidiel,
- prihlasovanie jednotlivo dovezeného vozidla do evidencie vozidiel,
- prevod držby vozidla na inú osobu,
- zápis držiteľa vozidla pôvodným orgánom Policajného zboru,
- zápis držiteľa vozidla ďalším orgánom Policajného zboru,
- zapisovanie zmeny vlastníka vozidla,
- výmena tabuliek s evidenčným číslom,
- prideľovanie voliteľného čísla,
- duplikáty tabuliek s evidenčným číslom,
- vydávanie tabuliek s evidenčným číslom na nosič bicyklov,
- evidovanie zmien vykonaných na vozidle a zmien údajov o držiteľovi vozidla,
- evidovanie spájacieho zariadenia,
- odhlásenie vozidla do cudziny,
- vyradenie vozidla z evidencie,
- dočasné vyradenie vozidla z evidencie,
- zápis oznámenia odcudzenia vozidla, nájdenia a vrátenia vozidla,
- zrušenie avíza prevodu držby vozidla,
Pracovisko č. 23, 24 – odbor všeobecnej vnútornej správy:
- osvedčovanie listín a podpisov na listinách,
- žiadosť o zmenu mena alebo priezviska - podanie,
- žiadosť o udelenie štátneho občianstva SR,
- žiadosť o vydanie potvrdenia a osvedčenia o štátnom občianstve SR,
- žiadosť o registráciu SVB, NO, NF, ZZPO,
- žiadosť o povolenie verejnej zbierky.
Pracovisko č. 25 – pokladňa
- platba správneho poplatku v hotovosti po vystavení sprievodky príslušným pracoviskom.
Pracovisko č. 26, 27, 28, 29, 30, 31 – Okresné riaditeľstvo policajného zboru Trnava, oddelenie dokladov a evidencií :
- príjem žiadostí o vydanie občianskeho preukazu, vodičského preukazu, cestovného pasu a medzinárodného vodičského preukazu,
- snímanie osoby v súvislosti s vydávaním občianskeho preukazu, vodičského preukazu, cestovného pasu,
- vydávanie občianskeho preukazu, vodičského preukazu, cestovného pasu a osvedčenia o evidencii vozidla,
- vydávanie potvrdení o pobyte,
- vydávanie potvrdení o občianskom preukaze,
- príjem oznámení o strate, krádeži a poškodení občianskeho preukazu,
- výpis karty vodiča,
- poskytovanie informácií z príslušných evidencií.
Informačné kanály komunikácie občana so štátnou správou:
√ Bezplatná telefonická linka MV SR: 0800 222 222
√ www.eso-portal.sk – Vaše pripomienky a námety