Miestna štátna správa

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky   Dnes je 23. január 2021, sobota
 

Okresné úrady / Klientske centrá

Klientske centrum Bardejov
Dlhý rad 16,
085 01 Bardejov

Prednosta
Mgr. Ján Paľa
telefón: 054/4710329
fax: 054/4746653
e-mail: Pošli správu

ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00

bezplatná infolinka - Call Centrum MV SR:
0800/222 222

Úprava úradných hodín pracovísk MV SR od 21. decembra 2020

O úrade

UPOZORNENIE:

Úprava úradných hodín Klientskeho centra Bardejov celá tlačová správa

Okresný úrad Bardejov - podateľňa

Dlhý rad 16, 085 01 Bardejov, 1.poschodie
Telefón 054/4710376

 

Aktuálny režim pracovísk MV SR

 

Vzhľadom na vývoj epidemiologickej situácie ministerstvo vnútra upravilo úradné hodiny a možnosti vybavovania agendy na všetkých klientskych centrách, okresných úradoch, cudzineckej polícii a niektorých útvaroch okresných riaditeľstiev PZ. Pracoviská sú verejnosti k dispozícii len dopoludnia. 

 

Upozorňujeme, že počas vyhlásenej mimoriadnej situácie, ktorá v Slovenskej republike stále trvá, sa platnosť  mnohých dokladov, osvedčení či lehôt predlžuje. 

Klientske centrá, okresné úrady a útvary okresných riaditeľstiev PZ sú občanom k dispozícii  v pracovných dňoch v čase od 08.00 - 12.00 hod.

Okresné úrady a klientske centrá

Osobné podania sa umožňujú len za účelom výkonu podnikateľskej alebo inej obdobnej činnosti, a to výlučne v podateľni.

V ostatných prípadoch je potrebné využívať telefonickú, elektronickú či písomnú komunikáciu. Podania bez autorizácie je potrebné do 3 pracovných dní doplniť v listinnej podobe či podpísané elektronickým podpisom. Okresné úrady na dodatočné doplnenia nevyzývajú.

Osobne konzultovať požiadavky možno len v odôvodnených prípadoch na základe rozhodnutia prednostu okresného úradu.

Zrušené sú všetky pojednávania o priestupkoch a správnych deliktoch, rovnako je zastavený výkon kontrol.

                                                      

Ďalší vývoj bude závisieť od vývoja pandemickej situácie. 

O všetkých zmenách budeme včas informovať.

Vstup občanov na pracoviská koordinujú poverení zamestnanci a supervízori. Každý návštevník je povinný rešpektovať ich pokyny, dodržiavať hygienické opatrenia, najmä povinnosť mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom, šatkou či šálom, dezinfikovať si ruky a dbať na dvojmetrový odstup.

 

 _________________________________________________________________________________________________________________

 

Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:

1. Supervízor a informátor (pracovisko č. 1):

  • poradenstvo (obsluha vyvolávacieho systému), informácie o telefónnych číslach, prevzatie podania, usmernenie k žiadostiam, príjem podnetov od klientov
  • elektronický kontraktačný systém.

2. Odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií (pracovisko č. 7):
príjem žiadostí:

  • o uznanie typového schválenia ES jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu
  • o uznanie schválenia jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu
  • o schválenie jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu
  • o schválenie jednotlivo dokončovaného vozidla
  • o schválenie jednotlivo dovezeného systému, komponentu, samostatnej technickej jednotky
  • o povolenie prestavby jednotlivého vozidla / výroby jednotlivého vozidla
  • o schválenie prestavby jednotlivého vozidla / jednotlivo vyrobeného vozidla
  • o zápis zmeny do osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla (alternatívne pneumatiky, odstránenie priečkového systému,...)
  • o vydanie duplikátu osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla
  • o zápis náhradného identifikačného čísla vozidla VIN do osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla
  • o dočasné vyradenie vozidla, predĺženie dočasného vyradenia vozidla alebo opätovné uvedenie do prevádzky (iba vozidlá, ktoré nepodliehajú evidencii)
  • o pridelenie tabuliek so zvláštnym evidenčným číslom
  • o udelenie povolenia na zriadenie STK, pracoviska EK, kontroly originality
  • o udelenie oprávnenia na vykonávanie technickej kontroly, emisnej kontroly, kontroly originality a na montáž plynových zariadení.

 3. Odbor všeobecnej vnútornej správy (pracovisko č. 4):

  • osvedčovanie listín a podpisov na listinách, vyššie overenie
  • žiadosť o zmenu mena alebo priezviska - podanie + vydanie rozhodnutia
  • žiadosť o vydanie potvrdenia a osvedčenia o štátnom občianstve SR
  • žiadosť o povolenie verejnej zbierky + vydanie rozhodnutia
  • priestupky v prvom stupni
  • zápisy do informačného systému registra adries

 4. Odbor živnostenského podnikania; jednotné kontaktné miesto  (pracovisko č. 9):

  • ohlásenie živnosti a príjem žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení
  • príjem žiadosti o oprávnenie na podnikanie na základe iného ako živnostenského zákona
  • výpis zo živnostenského registra
  • výdaj potvrdenia o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je
  • prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri
  • ohlásenie o zriadení/zrušení prevádzkarne
  • oznámenie o zmene údajov zapísaných v živnostenskom registri a oznámenie o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení
  • oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti
  • oznámenie o zmene obdobia pozastavenia prevádzkovania živnosti
  • oznámenie o ukončení podnikania
  • oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti
  • prvozápis do obchodného registra
  • výdaj potvrdenia o tom, že poskytovanie služby nie je na základe živnostenského zákona obmedzené alebo zakázané
  • príjem oznámení o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR
  • výdaj osvedčenia o povahe a dĺžke praxe v činnostiach, ktoré sú živnosťou
  • povolenie výnimky na vykonávanie funkcie zodpovedného zástupcu vo viac ako jednej prevádzkarni
  • poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania, ktorá nemá charakter právneho poradenstva.

5. odbor starostlivosti o životné prostredie (pracovisko č. 6)
podanie informácií na úsekoch:

  • ochrany prírody a krajiny
  • ochrany a regulácie obchodu s ohrozenými druhmi voľne žijúcich živočíchov a voľne rastúcich rastlín  
  • vodného hospodárstva, ochrany akosti a množstva vôd a ich racionálneho využívania
  • verejných vodovodov a kanalizácií
  • rybárstva s výnimkou hospodárskeho chovu rýb
  • ochrany ovzdušia a ozónovej vrstvy Zeme
  • odpadového hospodárstva
  • prevencie závažných priemyselných havárií
  • posudzovania vplyvov na životné prostredie
  • obalov a odpadov z obalov.

6. pozemkový a lesný odbor (pracovisko č. 5):
podanie informácií na úsekoch:

  • vydávania a navrátenia vlastníctva k pozemkom
  • pozemkových úprav
  • obnovy evidencie pozemkov
  • ochrany poľnohospodárskej pôdy
  • ostatných činností v pozemkovej oblasti
  • lesného hospodárstva
  • lesného reprodukčného materiálu
  • pozemkových spoločenstiev
  • poľovníctva
  • podateľňa pre pozemkový a lesný odbor.

7. Katastrálny odbor (pracoviská č. 2, 3):

  • podateľňa
  • poskytovanie informácií

 

Centrálna úradná elektronická tabuľa - úradné dokumenty zverejnené Okresným úradom Bardejov.