Okresné úrady / Klientske centrá / Trenčín
O úrade | Úradná tabuľa | Dokumenty na stiahnutie | Klientske centrum | Základné informácie, slobodný prístup k informáciam, petície | Všeobecná vnútorná správa | Živnostenské podnikanie | Životné prostredie | Pozemky a lesy | Kataster | Doprava a pozemné komunikácie | Organizačný odbor | Krízové riadenie | Obrana štátu | Majetkovoprávny odbor | Školstvo | Výstavba a bytová politika | Opravné prostriedky
Klientske centrum Trenčín
Hviezdoslavova 3,
911 01 Trenčín
Prednosta
Ing. Roman Kozáček
telefón: Informátor 032/7411 550, sekretariát prednostu 032/7411 206
e-mail: Pošli správu
ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00
bezplatná infolinka -
Call Centrum MV SR:
0800/222 222

O úrade
25.5.2022
OZNAM
Okresný úrad Trenčín oznamuje verejnosti, že z dôvodu nefunkčnosti informačného systému katastra nehnuteľností, bude dňa 26. 05. 2022 (štvrtok) katastrálny odbor Okresného úradu Trenčín z technických príčin uzatvorený.
Nebude teda možné prijímať a vybavovať podania od fyzických osôb ani právnických osôb na úseku katastra nehnuteľností.
Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.
28.2.2022
OZNAM
Okresný úrad Trenčín oznamuje verejnosti, že na základe prijatia uznesenia Vlády Slovenskej republiky č. 142/2022 z 26. februára 2022 o vyhlásení mimoriadnej situácie v súvislosti s hromadným prílevom cudzincov na územie Slovenskej republiky spôsobeným ozbrojeným konfliktom na území Ukrajiny, rozhodol prednosta Okresného úradu Trenčín o zriadení funkcie koordinátora pre poskytovanie informácií týkajúcich sa vyhlásenej mimoriadnej situácie z dôvodu hromadného prílevu cudzincov na územie Slovenskej republiky.
Príslušný koordinátor Okresného úradu Trenčín bude poskytovať verejnosti informácie nepretržite 24 hodín denne na telefónnom čísle: +421 908 278 808
24.9.2021
OZNAM
Okresný úrad Trenčín oznamuje verejnosti, že s účinnosťou od 27. 09. 2021bude vstup a pohyb po budove úradu umožnený všetkým osobám za dodržania nasledujúcich podmienok:
- prekrytie horných dýchacích ciest, a to respirátorom typu ffp2 bez výdychového ventilu resp. obdobnou ochrannou pomôckou,
- použitie prípravku na dezinfekciu rúk umiestneného pri vstupe do budovy,
-zachovávanie odstupu v radoch osôb minimálne 2 m (uvedené neplatí pre osoby žijúce v spoločnej domácnosti alebo osoby s ťažkým zdravotným postihnutím a ich asistentov),
- počet klientov v prevádzke klientskeho centra v jednom okamihu nesmie prekročiť koncentráciu jedna osoba na 15m2 (uvedené neplatí pre deti do 12 rokov v sprievode dospelej osoby).
Prosíme verejnosť, aby rešpektovala pokyny určených zamestnancov úradu.
Ďakujeme za porozumenie.
6.7.2021
Aktuálny režim pracovísk MV SR
Klientske centrum
Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:
Pracovisko č. 1 - organizačný odbor, supervízor
Tel.: +421 32 74 11 550
- Poskytovanie informácií, poradenstvo k vyvolávaciemu systému a eKioskom, informácie o telefónnych číslach a o umiestnení pracovísk klientskeho centra a organizačných útvarov okresného úradu.
Pracovisko č. 2 – organizačný odbor, všeobecná podateľňa:
Tel.: +421 32 74 11 551
- Prijímanie podaní od občanov primárne určených pre odbory okresného úradu, ktoré nemajú zastúpenie v klientskom centre; všeobecná podateľňa pre interné potreby okresného úradu.
Pracovisko č. 3 - organizačný odbor, správa registratúry
Tel.: +421 32 74 11 552
- Správa registratúry úradu.
Pracoviská č. 4, 5, 6 - Centrum právnej pomoci - zrušené:
Presťahované do budovy Úradu práce sociálnych vecí a rodiny,
na ulici M.R.Štefánika 20, Trenčín
Pracovisko č. 7 – odbor všeobecnej vnútornej správy, agenda overovania listín:
Tel.: +421 32 74 11 554
- Osvedčovanie listín a overovanie podpisov na listinách;
- Apostille /superlegalizácia dokladov pre použitie v cudzine – podanie;
- Zmena mena a priezviska – informácie, podanie.
Pracoviská č. 8, 9, - odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií
Tel.: +421 32 74 11 578/ 579
- Príjem podaní o: uznanie schválenia jednotlivo dovezeného vozidla, zápis alternatívneho pohonu LPG, schválenie prestavby vozidla, vykonanie zmeny v osvedčení evidencii, schválenie jednotlivo dokončovaného vozidla, zápis identifikačného čísla vozidla - VIN, vydanie osvedčenia o evidencii časť II. pri výmene technického osvedčenia vozidla, povolenie prestavby vozidla, pridelenie zvláštneho evidenčného čísla.
Pracoviská č. 10, 11 – odbor starostlivosti o životné prostredie:
Tel.: +421 32 74 11 557/ 558
- Príjem podaní na úsekoch štátnej vodnej správy, odpadového hospodárstva, ochrany ovzdušia, ochrany prírody a krajiny, vrátane podaní posudzovania vplyvov na životné prostredie, environmentálnych záťaží a škôd, závažných priemyselných havárií;
- Poradenské, konzultačné a informačné služby v oblasti starostlivosti o životné prostredie.
Pracoviská č. 12, 13, 14 – odbor živnostenského podnikania:
Tel.: +421 32 74 11 560/ 561/ 562
- Prijíma ohlásenia živnosti, oznámenia o zmene údajov, oznámenia o pozastavení a ukončení podnikania;
- Prijíma žiadosti o oprávnenie na podnikanie podľa osobitných predpisov;
- Vydáva výpisy zo živnostenského registra, osvedčenia o povahe a dĺžke praxe;
- Prijíma údaje a doklady na účely zápisu údajov do obchodného registra /prvozápis/;
- Vydáva osvedčenia o povahe a dĺžke praxe v činnostiach, ktoré sú živnosťou;
- Vydáva kópiu dokumentu alebo časti dokumentu podľa osobitného predpisu /účtovné závierky/;
- Prijíma údaje potrebné na registráciu a oznámenia daňovníka podľa osobitného predpisu;
- Prijíma údaje potrebné na prihlásenie do systému povinného zdravotného poistenia;
- Prijíma oznámenia o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR;
- Poskytuje poradenskú a informačnú činnosť na úseku živnostenského podnikania, ktorá nemá charakter právneho poradenstva.
Pracoviská č. 15, 16 – katastrálny odbor, podateľňa:
Tel.: +421 32 74 11 604/ 606/607
- Návrhy na vklad vlastníckeho a iného práva k nehnuteľnostiam;
- Návrhy na záznam;
- Návrhy na opravu chýb v katastrálnom operáte;
- Návrhy na zápis poznámky;
- Návrhy na zmenu údajov katastra nehnuteľností;
- Písomné podania adresované katastrálnemu odboru;
- Preberanie a vydávanie geometrických plánov na úradné overenie.
Pracoviská č. 17, 18 – katastrálny odbor:
Tel.: +421 32 74 11 570/ 573
- Výpisy z listov vlastníctva;
- Informácie o BPEJ (bonitné, pôdno-ekologické jednotky);
- Kópie z katastrálnej mapy;
- Kópie z mapy určeného operátu;
- Kópie listín zo zbierky listín katastrálneho operátu;
- Poskytovanie iných informácií z katastra nehnuteľností;
- Preberanie vytyčovacích náčrtov a výsledkov iných geodetických činností;
- Poskytovanie podkladov k vyhotoveniu geometrických plánov, vytyčovacích náčrtov a iných geodetických prác.
Pracoviská č. 19 a 20 – pozemkový a lesný odbor:
Tel.: +421 32 74 11 565/ 566
- Poradenská a informačná činnosť na úsekoch: vydávania a navrátenia vlastníctva k pozemkom v zmysle reštitučných zákonov, pozemkových úprav, obnovy evidencie pozemkov, ostatných činností v pozemkovej oblasti, ochrany poľnohospodárskej pôdy, lesného hospodárstva, lesného reprodukčného materiálu, pozemkových spoločenstiev poľovníctva.