Okresné úrady / Klientske centrá / Senec
O úrade | Úradná tabuľa | Dokumenty na stiahnutie | Všeobecná vnútorná správa | Živnostenské podnikanie | Životné prostredie | Pozemky a lesy | Kataster | Doprava a pozemné komunikácie | Organizačný odbor | Krízové riadenie | Evidencia vozidiel | Oddelenie dokladov | Úradná tabuľa - archív 30.9.2020 | Slobodný prístup k informáciam
Klientske centrum Senec
Hurbanova 21,
903 01 Senec
Prednosta
Ing. Dušan Hudec
telefón: Informátor (okrem katastra): 02/40202412, Informátor kataster: 02/20816961, sekretariát: 02/40202411
e-mail: Pošli správu
ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00
bezplatná infolinka -
Call Centrum MV SR:
0800/222 222
O úrade
https://prevenciakriminality.sk/p/potrebujem-pomoc
OKRESNÝ ÚRAD SENEC
AKTUÁLNE VOĽNÉ PRACOVNÉ POZÍCIE:
https://cisss.gov.sk/vyberove-konania
Odbor starostlivosti o životné prostredie
VK/2024/2302 - hlavný radca PT6 – (Vyžaduje sa: vzdelanie VŠ I stupňa)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V súlade s §7b ods.1 písm. a) zákona č.184/1999 Z. z. o používaní jazykov národnostných menšín v znení neskorších predpisov informujeme klientov Okresného úradu Senec o možnosti komunikácie v ústnom a písomnom styku v maďarskom jazyku.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klientske centrum MINISTERSTVO VNÚTRA SLOVENSKEJ REPUBLIKY Okresný úrad Senec
KLIENTSKE CENTRUM Hurbanova č. 21, 903 01 Senec
KONTAKTY:
Telefónne čísla:
- Klientske centrum
- Informátor č.: 02/40 20 24 12
- Informátor - Katastrálny odbor č.: 02/20 81 69 61
- Call centrum MV SR č.: 0800 222 222 ( pondelok - piatok, 8:00 hod - 18:00 hod) bezplatná linka
-
Pracoviská Klientskeho centra zabezpečujú najmä tieto typy služieb:
- Poskytovanie informácií (pravidlá, postupy, náležitosti týkajúce sa vybavovanie vecí fyzických a právnických osôb).
- Prístup k formulárom a dokumentom v databázach informačného systému.
- Pomoc pri riešení praktických záležitostí.
- Vybavovanie jednoduchej veci.
- Prijatie podania.
Na jednotlivých pracoviskách klientskeho centra poskytujú zamestnanci tieto konkrétne úkony:
Klientske centrum, časť „A“
Podateľňa katastrálneho odboru, pracoviská č. 1,2:
- podania len pre katastrálny odbor,
- návrhy na vklad,
-
prijímanie záznamových listín.
Informátor, supervízor, pracovisko č. 15:
poradenstvo (obsluha lístkomatu, kam so žiadosťou, orientácia v priestoroch Klientskeho centra)
Všeobecná podateľňa – pomocná podateľňa katastrálneho odboru
Možnosť podať nasledovné podania:
Všetky tieto podania je možné doručiť aj prostredníctvom Slovenskej pošty bez nutnosti navštíviť klientske centrum.
· doplnenia dodatkov a listín k už existujúcim podaniam – registre V,Z,P,N,R ( vklad, záznam, poznámka, nájom, ostatné podania)
· doplnenie platby
· zmeny údajov v katastri ( zmena mena, zmena adresy, evidenčný zápis geometrického plánu)
· žiadosti o kópie zo zbierky listín
· žiadosť o BPEJ konania
· žiadosť o originál LV s históriou
· žiadosť o prešetrenie údajov katastra
· žiadosť o opravu chyby v katastri – konania registra X
Odbor všeobecnej vnútornej správy
osvedčovanie listín a podpisov na listinách
Klientske centrum, časť „B“
Odbor živnostenského podnikania, pracoviská č. 17,18,19,20,:
- ohlásenie voľnej, remeselnej alebo viazanej živnosti a podanie žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení
- podanie žiadosti o vydanie oprávnenia na podnikanie na základe iného ako živnostenského zákona
- výpis zo živnostenského registra (verejný, neverejný)
- potvrdenie o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je
- prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri
- oznámenie zriadenia/zrušenia prevádzkarne
- oznámenie o zmene údajov zapisovaných v živnostenskom registri, resp. o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení
- o zápis zmeny do osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla (alternatívne pneumatiky, odstránenie priečkového systému,...),
- oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti, resp. o zmene pozastavenia prevádzkovania živnosti
- oznámenie o ukončení podnikania
- oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti
- prvozápis do obchodného registra pre založené právnické osoby
- obstaráva na osobitné požiadanie zasielanie povinne ustanovených dokladov aj do zbierky listín
- vydanie potvrdenia o tom, že poskytovanie služby nie je na základe živnostenského zákona obmedzené alebo zakázané
- prijíma oznámenie o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR
- prijíma údaje potrebné na registráciu a oznámenie daňovníka podľa osobitného predpisu
- prijíma údaje potrebné na prihlásenie sa do systému povinného zdravotného poistenia a oznámenie zmeny platiteľa poistného na účely zdravotného poistenia
- pridelenie identifikačného čísla organizácie (IČO)
- vyžiadanie výpisu z registra trestov na účely preukázania bezúhonnosti podľa živnostenského zákona
- vydanie osvedčenia o povahe a dĺžke praxe v činnostiach, ktoré sú živnosťou
- povolenie výnimky na vykonávanie funkcie zodpovedného zástupcu vo viac ako jednej prevádzkarni
- poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania (nemá charakter právnych služieb)
Odbor starostlivosti o životné prostredie, pracovisko č. 29: mail: TA.13G4@QA.F4STDJF@
- prijímanie podaní
- ochrana prírody a krajiny
- posudzovanie vplyvov na životné prostredie
- prevencia závažných priemyselných havárií
- prevencia environmentálnych škôd
- odpadové hospodárstvo
- štátna vodná správa a ochrana vôd
- verejné vodovody a kanalizácie
- ochrana pred povodňami
- rybárstvo
- ochrana ovzdušia
OR PZ Senec, oddelenie dokladov, pracoviská č. 22,23,24,25,26,27:
- príjem žiadosti o vydanie občianskeho preukazu, vodičského preukazu medzinárodného vodičského preukazu a cestovného dokladu,
- poskytovanie výpisu karty vodiča,
- evidencia osobných zmien občana,
- prihlasovanie občanov na trvalý pobyt a prechodný pobyt.
Pozemkový a lesný odbor, pracovisko č. 28: mail: TA.13G4@QA.F4STRDF@
- prijímanie podaní
- ochrana poľnohospodárskeho pôdneho fondu (odňatie PP v zastavanom území obce a mimo zastavaného územia obce, záväzné stanoviská k zmene druhu pozemkov, podnety k riešeniu zaburinenia pozemkov)
- pozemkové úpravy (konzultačná činnosť)
- vyporiadanie vlastníctva pozemkov v rámci konaní o záhradkových osadách rozhudnutia v zmysle zákona 64/1997 Z.z.)
- podmienky nadobúdania vlastníctva k poľnohospodárskemu pozemku (konzultačná činnosť)
- ochrana lesného pôdneho fondu (rozhodnutia o vyňatí lesnej pôdy, záväzné stanoviská na ochranné pásmo lesa)
- oblasť poľovníctva (konzultačná činnosť)
- pozemkové spoločenstvá (konzultačná činnosť)
- reštitúcie (doplnenie podania )
- pozemkové spoločenstvá (konzultačná činnosť)
Odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií - Pracovisko: č.30,31 mail: TA.13G4@QA.LDFPF@
Úsek cestnej dopravy -
schvaľovanie vozidla dovezeného zo zahraničiaschvaľovanie prestavby auta
-
povoľovanie staníc technickej kontroly (STK), emisnej kontroly (EK) a kontroly *originality (KO)
-
vydávanie osvedčení pre technikov STK, EK, KO
-
povolenie a schválenie montáže plynových zariadení
-
prejednáva priestupky najmä STK a EK
Úsek pozemných komunikácií
-
stavebné povolenie na cesty II. a III. triedy
-
zvláštne užívanie ciest II. a III. triedy ( rozkopávky, pretláčanie pod cestou)
-
určenie dopravného značenia dočasného a trvalého na cestách II. a III. triedy
-
povolenie pripojenia pozemných komunikácií, zriaďovanie vjazdov z cesty
-
povoľuje uzávierky, obchádzky a odklony
-
prejednáva priestupky, vydáva pokuty za mýto a diaľničnú známku
Klientske centrum, časť „C“
OR PZ Senec, evidencia motorových vozidiel, pracoviská č. 8,9,10,11,12,13,14
- prihlásenie a odhlásenie motorového vozidla,
- zápis zmeny údajov do dokladov motorového vozidla,
- kontrola technického stavu motorového vozidla,
- vyradenie motorového vozidla z evidencie motorových vozidiel,
- dočasné vyradenie motorového vozidla z cestnej premávky,
- zápis spájacieho zariadenia motorového vozidla do dokladov motorového vozidla,
- poskytovanie informácií z dopravných evidencií motorových vozidiel,
- vydávanie zadržaných dokladov a evidenčných čísiel motorového vozidla,
- vydávanie duplikátov osvedčení o evidencii motorového vozidla,
- vydávanie voliteľných a osobitných evidenčných čísiel motorového vozidla.
Katastrálny odbor – informačné oddelenie, pracoviská č. 6,7
· výpis z listu vlastníctva,
· kópia originálu listu vlastníctva,
· kópia katastrálnej mapy,
- kópia z pozemkovej knihy,
- identifikácia parciel (nie na počkanie),
- informácia zo zbierky listín ( len oprávneným osobám).
Katastrálny odbor – geodetická verejnosť, pracoviská č. 4
poskytovanie údajov pre vyhotovovanie geometrických plánov,
· príjem a výdaj geometrických plánov,
· poskytovanie údajov pre ROEP,
· poskytovanie údajov pre pozemkové úpravy.