Prejdi na hlavný obsah Prejdi na hlavnú ponuku

Miestna štátna správa

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky   Dnes je 16. apríl 2021, piatok
 

Okresné úrady / Klientske centrá

Klientske centrum Partizánske
Nám. SNP 151/6,
958 01 Partizánske 

Prednosta
Ing. Peter Paulík
telefón: 038 / 766 35 14
e-mail: Pošli správu

ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 12:00
Utorok: 08:00 - 12:00
Streda: 08:00 - 12:00
Štvrtok: 08:00 - 12:00
Piatok: 08:00 - 12:00

bezplatná infolinka - Call Centrum MV SR:
0800/222 222


V záujme ochrany zdravia upozorňujeme klientov, že vstup do budovy je povolený len s rúškom, šálom alebo obdobnou ochranou tváre.

O úrade

-     

Aktuálny režim pracovísk MV SR

Oznam – 02. 03. 2021

Od 8. februára 2021 je účinná vyhláška  Úradu verejného zdravotníctva č. 47/2021, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k režimu vstupu osôb do priestorov prevádzok a priestorov zamestnávateľa (PDF, 758 kB) (PDF, 758 kB) (PDF, 758 kB).

Vstup umožnia pracoviská len návštevníkom, na ktorých sa vzťahujú výnimky podľa vyhlášky, alebo ktorí sa preukážu niektorým z nasledovných dokladov:

  • potvrdením o negatívnom výsledku RT-PCR testu alebo antigénového testu na ochorenie COVID-19,
  • potvrdením o prekonaní ochorenia nie starším ako 3 mesiace,
  • dokladom o diagnostike ochorenia COVID-19 v období nie dávnejšej ako 3 mesiace od okamihu vstupu,
  • dokladom o zaočkovaní proti ochoreniu COVID-19 aj druhou dávkou vakcíny, pričom od tohto očkovania uplynulo aspoň 14 dní.

Okresné úrady a klientske centrá

Pracoviská okresných úradov zabezpečujú všetky agendy od 8. do 12. hodiny.

Na základe aktuálnych rozhodnutí vlády z dôvodu pandemickej situácie v Slovenskej republike klientske centrá a ostatné pracoviská okresných úradov od stredy 3. marca 2021 prechádzajú na sprísnený režim. Zámerom je čo najnižšia koncentrácia osôb v uzavretých priestoroch pracovísk.

Všetky požiadavky na odbory okresného úradu je preto možné podávať len v podateľni, ktorá ich doručí kompetentnému pracovisku. Návštevníkov budú usmerňovať supervízori a poverené osoby.

Pred osobnou návštevou sa však naďalej uprednostňuje telefonická a elektronická, prípadne písomná komunikácia s úradmi. Podania bez autorizácie je v takom prípade potrebné do 3 pracovných dní doplniť v listinnej podobe či elektronickým podpisom. Okresné úrady na dodatočné doplnenia nevyzývajú.

V odôvodnených prípadoch zostáva zachovaná možnosť vopred telefonicky dohodnutej osobnej konzultácie s úradníkmi, o nevyhnutnosti ktorej vždy rozhoduje vedúci pracovník odboru, prípadne  prednosta okresného úradu.

     

Oznam – karanténne opatrenia

25. septembra 2020, 9:00
Rubrika: Epidemiológia Značky:covid-19

Opatrenia nariadené Regionálnym úradom verejného zdravotníctva Prievidza so sídlom v Bojniciach z dôvodu zmeny epidemiologickej situácie (semafor) v okresoch Prievidza a Partizánske:

  • zákaz návštev v nemocniciach
  • zákaz návštev v zariadeniach sociálnej starostlivosti všetkých typov
  • interiérové hromadné podujatia sú povolené len s maximálnym počtom účastníkov 250 (do tohto počtu nespadajú účinkujúci a hráči) za dodržania opatrení vydaných hlavným hygienikom SR
  • exteriérové podujatia sú povolené s maximálnym počtom účastníkov 500 za dodržania opatrení vydaných hlavným hygienikom SR

Opatrenia nadobúdajú účinnosť dňom 25. 9. 2020 od 6.00 hodiny do odvolania.

Štátnu správu pre okres Partizánske vykonáva Okresný úrad Prievidza týmito odbormi:

  • odbor živnostenského podnikania - v klientskom centre, kontakt – tel.: 0961275710, mail: TA.13G4@YD.FDJF@
  • odbor všeobecnej vnútornej správy, úsek priestupkov, kontakt - tel.: 038 / 7492 467, 038 / 7490 936
  • odbor pozemkový a lesný - podania preberá podateľňa OÚ Partizánske v klientskom centre, kontakt - tel.: 038 / 2817 291
  • odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií - podania preberá formou inteligentnej podateľne odbor živnostenského podnikania v klientskom centre, kontakt - tel.: 0961275710

KLIENTSKE CENTRUM Partizánske

Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:

Pracovisko č. 1 –  supervízor ; osvedčovanie listín a overovanie podpisov ; IOMO

                          – odbor starostlivosti o životné prostredie 

       - koordinovanie a zabezpečovanie činnosti klientskeho centra, poradenstvo (obsluha vyvolávacieho systému), informácie o telefónnych číslach, usmernenie k žiadostiam

       - podateľňa pre odbor starostlivosti o životné prostredie

 

Pracovisko č. 2 - podateľňa ; katastrálny odbor  

       - všeobecná podateľňa pre okresný úrad

       - podateľňa pre katastrálny odbor

       - podateľňa pre odbor pozemkový a lesný

       - návrhy na vklad vlastníckeho práva a iného práva k nehnuteľnostiam, na záznam, na zápis nájomného práva k pozemku, na opravu chýb v katastrálnom operáte, na zápis poznámky, na zmenu údajov katastra nehnuteľností

       - písomné podania adresované katastrálnemu odboru

       - písomné objednávky na poskytovanie údajov z katastra

       - informácie o stave podaní

       - zmena osobných údajov v katastri nehnuteľností

 

Pracovisko č. 3 - odbor živnostenského podnikania

       - ohlásenie živnosti a podanie  žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení,

       - podanie žiadosti o oprávnenie na podnikanie na základe iného ako živnostenského  zákona,

       - podanie žiadosti o oprávnenie na vykonávanie vybraných služieb, ktoré podľa zákona nemajú charakter podnikateľskej činnosti (znalci, tlmočníci, prekladatelia),

       - výpis zo živnostenského registra (verejný, neverejný),

       - potvrdenie o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je,

       - prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri,

       - ohlásenie o zriadení/zrušení prevádzkarne,

       - oznámenie o zmene údajov zapísaných v živnostenskom registri  o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení,

       - oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti, oznámenie o zmene obdobia pozastavenia prevádzkovania živnosti, oznámenie o ukončení podnikania,

       - oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti,

       - prvozápis do obchodného registra,

       - obstaráva na osobitné požiadanie zasielanie povinne ustanovených dokladov aj do zbierky listín,

       - vydanie potvrdenia o tom, že poskytovanie služby nie je na základe živnostenského zákona obmedzené alebo zakázané,  

       - prijíma oznámenia o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR,

       - prijíma údaje potrebné na registráciu a oznámenia daňovníka podľa osobitného predpisu,

       - prijíma údaje potrebné na prihlásenie sa do systému povinného zdravotného poistenia a oznámenie, zmeny platiteľa poistného na účely zdravotného poistenia,

       - pridelenie identifikačného čísla organizácie,

       - vyžiadanie výpisu z registra trestov na účely preukázania bezúhonnosti podľa živnostenského zákona,

       - vydanie osvedčenia o povahe a dĺžke praxe v činnostiach, ktoré sú živnosťou,

       - povolenie výnimky na vykonávanie funkcie zodpovedného zástupcu vo viac ako jednej prevádzkarni,

       - poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania

       - výpis z obchodného registra a poskytnutie údajov z Registra účtovných závierok

       - zabezpečuje výkon činnosti formou inteligentnej podateľne na odbore cestnej dopravy a pozemných komunikácií

 

Pracovisko č. 5 - katastrálny odbor - poskytovanie údajov z katastra

       - výpis z listu vlastníctva

       - informácie o BPEJ (bonitné, pôdno-ekologické jednotky)

       - kópia katastrálnej mapy, z mapy určeného operátu, listín zo zbierky listín katastrálneho operátu   (len oprávneným osobám)

       - poskytovanie údajov z pozemkovej knihy

       - poskytnutie katastrálneho operátu alebo iného operátu preukazujúceho vlastnícke právo k nehnuteľnosti na nahliadnutie žiadateľovi s možnosťou vyhotovenia výpisu, náčrtu alebo poskytnutie informácie z katastra nehnuteľností

       - poskytovanie iných informácií z katastra nehnuteľností

       - prijímanie elektronických podaní cez elektronickú schránku

       - informácie pre notárov, exekútorov a správcov (vydávanie LV, príp. PKV pre účely dedičských konaní, identifikácia parciel, vybavovanie písomných objednávok)

       - prešetrovanie v katastrálnom operáte

 

Pracovisko č. 6 – geodeti

       - poskytovanie údajov a podkladov pre vyhotovenie GP, vytyčovacích náčrtov a iných geodetických a kartografických činnosti

       - preberanie a vydávanie geometrických plánov, vytyčovacích náčrtov a iných geodetických a kartografických činností a iné

       - prešetrovanie v katastrálnom operáte

 

Pracovisko č. 7, 8, 9, 10, 11, 12 – katastrálny odbor – zápis údajov do katastra nehnuteľností

       - zápis listín do katastra nehnuteľností

       - doplnenie prerušených zápisov listín

       - zmena osobných údajov v katastri nehnuteľností

 

Informačné kanály komunikácie občana so štátnou správou:

 

-  Bezplatná telefonická linka MV SR: 0800 222 222
www.eso-portal.sk – Vaše pripomienky a námety
www.minv.sk

 

Kontakty

Klientske centrum Partizánske – supervízor

Klientske centrum Partizánske – odbor starostlivosti o životné prostredie

Klientske centrum Partizánske – odbor živnostenského podnikania

 

 

 

 

© 2021 Ministerstvo vnútra SR. Web dizajn a redakčný systém SwiftSite od spoločnosti ELET systems. Vyhlásenie o prístupnosti | Vyhlásenie o cookies (PDF, 398 kB)