Okresné úrady / Klientske centrá / Hlohovec
O úrade | Úradná tabuľa | Dokumenty na stiahnutie | Životné prostredie | Kataster | Organizačný odbor | Krízové riadenie | Úradná tabuľa - archív 30.9.2020 | Obce okresu
Klientske centrum Hlohovec
Jarmočná 3,
920 01 Hlohovec
Prednosta
Ing. Lucia Raková
telefón: Supervízor - 0961105720
Poskytovanie informácií Kataster – 09611055726
e-mail: Pošli správu
ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00
bezplatná infolinka -
Call Centrum MV SR:
0800/222 222

O úrade
O z n a m
OZNAM
REFERENDUM 21. januára 2023
Informácie k špeciálnemu spôsobu hlasovania v okrese HLOHOVEC
Na zabezpečenie špeciálneho spôsobu hlasovania v referende a na zisťovanie výsledkov hlasovania oprávnených voličov, ktorí využijú špeciálny spôsob hlasovania v referende, bol v zmysle zákona č. 395/2022 Z. z. o špeciálnom spôsobe hlasovania v referende vyhlásenom na základe petície občanov prijatej 24. augusta 2022 pre územný obvod okres Hlohovec zriadený špeciálny volebný okrsok, pre ktorý je zriadenášpeciálna okrsková volebná komisia.
Ø KTO MÔŽE POŽIADAŤ o ŠPECIÁLNY SPÔSOB HLASOVANIA
Oprávneným voličom je osoba, ktorá má právo hlasovať v referende podľa zákona č. 180/2014 Z. z. o podmienkach výkonu volebného práva a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „volebný zákon“) a ktorá má ku dňu vykonania referenda nariadenú izoláciu alebo karanténu z dôvodu ochrany verejného zdravia pred ochorením COVID-19; oprávneným voličom je aj osoba, ktorá v deň konania referenda žije s oprávneným voličom v spoločnej domácnosti.
Oprávnený volič, ktorý žiada o špeciálny spôsob hlasovania v referende v okrese Hlohovec, na území ktorého nemá trvalý pobyt, má právo hlasovať len na základe hlasovacieho preukazu.
Ø AKO POŽIADAŤ o ŠPECIÁLNY SPÔSOB HLASOVANIA
Ak sa oprávnený volič v deň konania referenda bude zdržiavať v okrese Hlohovec, podáva sám alebo prostredníctvom inej osoby žiadosť o špeciálny spôsob hlasovania v referende, a to tak, že telefonicky zapisovateľke špeciálnej volebnej komisie oznámi údaje v rozsahu:
a) meno a priezvisko,
b) rodné číslo,
c) adresa trvalého pobytu,
d) adresa miesta, na ktorom žiada vykonať hlasovanie špeciálnym spôsobom,
e) telefonický kontakt.
Kontakt na zapisovateľku špeciálnej volebnej komisie Hlohovec:
Rút Gáliková +421 918 865 185
Zapisovateľka bude prijímať žiadosti od 16.01.2023 do 20.01.2023 v nasledovnom čase:
16.01.2023 (Pondelok): |
08:00 - 15:00 h. |
17.01.2023 (Utorok): |
08:00 - 15:00 h. |
18.01.2023 (Streda): |
08:00 - 17:00 h. |
19.01.2023 (Štvrtok): |
08:00 - 15:00 h. |
20.01.2023 (Piatok): |
08:00 - 12:00 h. |
Ø AKO HLASOVAŤ PRI ŠPECIÁLNOM SPÔSOBE HLASOVANIA
Špeciálna volebná komisia vyšle dňa 21.01.2023 v čase od 7.00 do 22.00 h. k voličovi, ktorý požiadal o špeciálny spôsob hlasovania v referende, dvoch svojich členov.
Po príchode na miesto špeciálneho spôsobu hlasovania v referende vyslaní členovia špeciálnej volebnej komisie vyzvú voliča na hlasovanie a na mieste zotrvajú desať minút. Ak sa volič v tejto lehote napriek opakovanej výzve nedostaví hlasovať, platí, že volič hlasovanie odmietol.
Volič preukazuje vyslaným členom špeciálnej volebnej komisie svoju totožnosť občianskym preukazom; ak hlasuje na základe hlasovacieho preukazu, tento odovzdá členom špeciálnej volebnej komisie.
Oprávnený volič hlasuje do špeciálnej prenosnej volebnej schránky.
Volič hlasuje osobne, zastúpenie nie je prípustné.
U p o z o r n e n i e
Okresný úrad Hlohovec oznamuje, že dňom 26.10.2020 rozširuje služby verejnosti – osvedčovanie listín a podpisov na listinách v súlade so zákonom č. 599/2001 Z.z. o osvedčovaní listín a podpisov. Osvedčovanie listín a podpisov bude zabezpečovať Klientske centrum Okresného úradu v Hlohovci, Jarmočná 3204/3 , denne v úradných hodinách.
Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:
Pracovisko č.1- Supervízor
Kontakt: 0961 10 5720 – Jana Černá
poradenstvo (obsluha vyvolávacieho systému) , informácie o telefónnych číslach, usmernenie k žiadostiam, príjem podnetov od klientov
- osvedčovanie listín a podpisov na listinách –odateľňa OÚ
Pracovisko č. 2 - odbor živnostenského podnikania:
Kontakt: 0961 10 5721 – Mgr. Marcela Kubovičová
_ Mgr. Katarína Varačková
- ohlásenie živnosti a podanie žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení,
- výpis zo živnostenského registra (verejný, neverejný),
- potvrdenie o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je,
- prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri,
- ohlásenie o zriadení/zrušení prevádzkarne,
- oznámenie o zmene údajov zapísaných v živnostenskom registri a oznámenie o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení,
- oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti, oznámenie o zmene obdobia pozastavenia prevádzkovania živnosti, oznámenie o ukončení podnikania,
- oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti,
- poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania, ktorá nemá charakter právneho poradenstva
· inteligentná podateľňa pre odbor dopravy
Pracovisko č. 3 – odbor starostlivosti o životné prostredie:
odpadové hospodárstvo, EIA, SEA
Kontakt: 0961 10 5725 - Mgr. Lucia Froncová
Pracovisko č. 4 – odbor starostlivosti o životné prostredie:
ochrana prírody a krajiny (ochrana ovzdušia)
Kontakt: 0961 10 5722- Ing. Veronika Danková
Pracovisko č. 5 – odbor starostlivosti o životné prostredie:
odpadové hospodárstvo, ochrana vôd
Kontakt: 0961 105 723- Mgr. Kristína Blašková
Pracovisko č. 6 – odbor starostlivosti o životné prostredie:
ochrana vôd
Kontakt: 0961 105 724,0917 698 202- Mgr. Niké Burclová
Pracovisko č. 9 – katastrálny odbor
Kontakt: 0961 105 726
• poskytovanie informácii
• výpis z LV
• kópia z katastrálnej mapy
• grafická identifikácia, identifikácia parciel
• kópie listín
• poskytovanie dokladov (LV kópia pre dedičské konanie
• poskytovanie informácii
• výpis z LV
Pracovisko č. 10– katastrálny odbor
Kontakt: 0961 105 727 - Alena Valášiková
- Eva Kadlečíková
• podateľňa
• úradné listiny
• podania
• registrácia darovacích, kúpnych zmlúv
• rozdelenie BSM
• zámenné zmluvy
• zmluvy o riadení vecného bremena
• záznamové listiny
• podania
• zápis domu
• zápis geometrického plánu
• zápis právnej listiny – GP
• zmeny adries
• doplnenie údajov do LV
• poskytnutie informácií
Informačné kanály komunikácie občana so štátnou správou:
√ Bezplatná telefonická linka MV SR: 0800 222 222
√ www.eso-portal.sk – Vaše pripomienky a námety