Prejdi na hlavný obsah Prejdi na hlavnú ponuku

Miestna štátna správa

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky   Dnes je 4. marec 2021, štvrtok
 

Okresné úrady / Klientske centrá

Klientske centrum Snina
Partizánska 1057,
069 01 Snina

Prednosta
PaedDr. Evald Štofik
e-mail: prednosta.sv@minv.sk

ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00

bezplatná infolinka - Call Centrum MV SR:
0800/222 222


Úprava úradných hodín pracovísk MV SR

O úrade

Okresný úrad Snina - podateľňa
Partizánska 1057, 069 01 Snina, 4. poschodie, č.dv. 411

Telefón    +421 57 779 59 05
Fax: +421 57 779 59 05
E-mail : podatelna.sv@minv.sk
 
  

Aktuálny režim pracovísk MV SR

Úradné hodiny a možnosti vybavovania agendy na všetkých klientskych centrách, okresných úradoch, cudzineckej polícii a niektorých útvaroch okresných riaditeľstiev PZ ministerstvo vnútra prispôsobuje vývoju pandemickej situácie a hygienickým opatreniam.

Od 8. februára 2021 je účinná 
vyhláška  Úradu verejného zdravotníctva č. 47/2021, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k režimu vstupu osôb do priestorov prevádzok a priestorov zamestnávateľa (PDF, 758 kB) (PDF, 758 kB).

Vstup umožnia pracoviská len návštevníkom, na ktorých sa vzťahujú výnimky podľa vyhlášky, alebo ktorí sa preukážu niektorým z nasledovných dokladov:

  • potvrdením o negatívnom výsledku RT-PCR testu alebo antigénového testu na ochorenie COVID-19 nie starším ako 7 dní,
  • potvrdením o prekonaní ochorenia nie starším ako 3 mesiace,
  • dokladom o diagnostike ochorenia COVID-19 v období nie dávnejšom ako 3 mesiace od okamihu vstupu,
  • dokladom o zaočkovaní proti ochoreniu COVID-19 aj druhou dávkou vakcíny, pričom od tohto očkovania uplynulo aspoň 14 dní.

Okresné úrady a klientske centrá

Pracoviská okresných úradov zabezpečujú všetky agendy v čase od 8. do 12. hodiny.

Na základe aktuálnych rozhodnutí vlády z dôvodu pandemickej situácie v Slovenskej republike klientske centrá a ostatné pracoviská okresných úradov od stredy 3. marca 2021 prechádzajú na sprísnený režim. Zámerom je čo najnižšia koncentrácia osôb v uzavretých priestoroch pracovísk.

Všetky požiadavky na odbory okresného úradu je preto možné podávať len v podateľni, ktorá ich doručí kompetentnému pracovisku. Návštevníkov budú usmerňovať supervízori a poverené osoby.

Pred osobnou návštevou sa však naďalej uprednostňuje telefonická a elektronická, prípadne písomná komunikácia s úradmi. Podania bez autorizácie je v takom prípade potrebné do 3 pracovných dní doplniť v listinnej podobe či elektronickým podpisom. Okresné úrady na dodatočné doplnenia nevyzývajú.

V odôvodnených prípadoch zostáva zachovaná možnosť vopred telefonicky dohodnutej osobnej konzultácie s úradníkmi, o nevyhnutnosti ktorej vždy rozhoduje vedúci pracovník odboru, prípadne  prednosta okresného úradu.

Doklady a evidencie

Oddelenia dokladov a evidencií poskytujú služby od 8. do 14. hodiny.

Evidencia vozidiel vybavuje žiadosti len online objednaných klientov, ktorí sa preukážu SMS-správou o online rezervácii. Po novom  je však možné  sa objednať až 28 dní dopredu.

Vykonávajú sa všetky druhy evidenčných úkonov, okrem hromadných podaní, pri ktorých sa automaticky predlžujú lehoty v zmysle pandemických opatrení.

Oddelenia dokladov  vybavujú všetky úkony s výnimkou nahrávania certifikátov pre elektronický podpis na občianske preukazy, keďže na tento účel je zriadená e-služba.

Vyhotovené občianske preukazy sa budú doručovať na adresu žiadateľa, len výnimočne a v odôvodnených prípadoch na oddelenie dokladov.

Pracoviská evidencie zbraní a streliva neposkytujú služby vo štvrtok.

Neprijímajú žiadosti a nerobia žiadne úkony u osôb, ktoré sa nepreukážu niektorým z hore uvedených dokladov oprávňujúcich na vstup. Výnimkou sú úkony, v ktorých zákon striktne určuje povinnosť odovzdať zbrane do úschovy policajného útvaru, a teda si vyžadujú fyzickú prítomnosť držiteľa na policajnom útvare.

Pri úkonoch, ktoré podliehajú zákonným lehotám, postačí telefonické či elektronické oznámenie.  

Rešpektujte hygienické opatrenia

Vstup občanov na pracoviská budú koordinovať poverení zamestnanci a supervízori.

Každý návštevník je povinný rešpektovať ich pokyny, dodržiavať hygienické opatrenia, najmä povinnosť mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom, šatkou či šálom, dezinfikovať si ruky a dbať na dvojmetrový odstup.


 UPOZORNENIE: počas vyhlásenej mimoriadnej situácie, ktorá v Slovenskej republike stále trvá, sa platnosť  mnohých dokladov, osvedčení či lehôt predlžuje. 

 
 

____________________

 

 

Bezpečnosť detí v online priestore počas CV-19 - rady pre rodičov  

 

Pandémia COVID-19  RADY K ONLINE BEZPEČNOSTI pre rodičov (PDF, 1 MB)

Rodičovstvo v čase koronavírusu (PDF, 3 MB)

Pomoc obetiam trestných činov (JPG, 83 kB)

 


____________________

 
Okresný úrad Humenné vykonáva štátnu správu tiež pre okres Snina na Klientskom centre OÚ Snina týmito odbormi:

 odbor živnostenského podnikania,
odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií,
odbor pozemkový a lesný.


Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:

Pracovisko č. 1 - Supervízor, odbor všeobecnej vnútornej správy, všeobecná podateľňa pre jednotlivé odbory okresného úradu, tel. 057/3100 410
• osvedčovanie listín a podpisov na listinách,
• výpis z ústrednej evidencie priestupkov,
• poradenstvo (obsluha vyvolávacieho systému), informácie o telefónnych číslach.

Pracovisko č. 3, č. 4 a č. 5 – Katastrálny odbor, tel. 057/3100 416, 3100 417
• príjem katastrálnych podaní,
• vydanie výpisu z katastra nehnuteľností, údajov o bonitovaných pôdno-ekologických jednotkách, písomnej identifikácie parciel, kópie z katastrálnej mapy alebo mapy bývalého pozemkového katastra alebo z pozemkovoknižnej mapy alebo mapy určeného operátu,
• vydanie kópie originálu listu vlastníctva, kópie pozemkovoknižnej vložky alebo bývalého pozemkového katastra,
• poskytnutie katastrálneho operátu alebo iného operátu preukazujúceho vlastnícke právo k nehnuteľnosti na nahliadnutie žiadateľovi s možnosťou vyhotovenia výpisu náčrtu alebo poskytnutie informácie z katastra nehnuteľností,
• vydanie grafickej identifikácie parciel, vydanie kópie geometrického plánu.

Pracovisko č. 6 a č. 7 – Okresné riaditeľstvo PZ Humenné, Okresný dopravný inšpektorát Snina, Evidencia vozidiel, tel. 057/3100 418, 3100 419
• prihlásenie vozidla, prepis vozidla na iného držiteľa v rámci okresu, odhlásenie vozidla na iného držiteľa mimo okresu,
• prihlásenie vozidla z dovozu po schválení OU – odbor dopravy a pozemných komunikácií,
• výmena tabuliek s evidenčným číslom ( mimo objednania voliteľného čísla),
• dočasné vyradenie vozidla z evidencie, trvalé vyradenie vozidla z evidencie.

Pracovisko č. 8, č. 9 a č. 10 – Okresné riaditeľstvo PZ Humenné, odbor poriadkovej polície, oddelenie dokladov – pracovisko Snina, tel. 057/3100 420, 3100 421, 3100 422
• príjem žiadostí o vydanie občianskej preukazu (OP), vodičského preukazu (VP), medzinárodného vodičského preukazu (MVP), cestovného pasu (CP)
• výmena zahraničných vodičských preukazov
• vydávanie hotových dokladov – OP, VP, MVP, CP,
• výpis z evidenčnej karty vodiča,
• vydávanie osvedčení o evidencii časť I – na vedenie motorových vozidiel (nedoručených na adresu),
• vydávanie potvrdení o údajoch, ktoré sú vedené v agende registra obyvateľov (REGISTER) o občanovi, evidencia a zmeny trvalého pobytu (za ohlasovne obcí, ktoré nie sú pripojené do REGISTRA).

Pracovisko č. 11 – Odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií, tel. 057/3100 412
• prijímanie žiadostí o:
o uznanie schválenia jednotlivo dovezeného vozidla, zápis alternatívneho pohonu LPG, schválenie prestavby vozidla, schválenie jednotlivo dokončovaného vozidla,
o vykonanie zmeny v osvedčení evidencii,
o zápis identifikačného čísla vozidla – VIN,
o vydanie osvedčenia o evidencii časť II. pri výmene technického osvedčenia vozidla,
o povolenie prestavby vozidla,
o pridelenie zvláštneho evidenčného čísla.

Pracovisko č. 12 – Pozemkový a lesný odbor, tel. 057/3100 413
• ochrana poľnohospodárskeho pôdneho fondu (stanoviská v zastavanom území obce, rozhodnutia o vyňatí pôdy mimo zastavaného územia, záväzné stanoviská k zmene druhu pozemkov, podnety k riešeniu zaburinenosti pozemkov),
• pozemkové úpravy (konzultačná činnosť),
• doplnenie podaní v rámci konaní o záhradkových osadách,
• ochrana lesného pôdneho fondu (rozhodnutia o vyňatí lesnej pôdy, záväzné stanoviská na ochranné pásmo lesa, konzultačná činnosť),
• poradenská činnosť v oblasti poľovníctva v zmysle zákona,
• pozemkové spoločenstvá (konzultačná činnosť),
• reštitúcie (podateľňa).

Pracovisko č. 13 – Odbor starostlivosti o životné prostredie, tel. 057/3100 414
• podateľňa, prijímanie žiadosti a podanie informácií na úsekoch:
o ochrany prírody a krajiny
o ochrany a regulácie obchodu s ohrozenými druhmi voľne žijúcich živočíchov a voľne rastúcich rastlín
o vodného hospodárstva, ochrany akosti a množstva vôd a ich racionálneho využívania
o verejných vodovodov a kanalizácií
o rybárstva s výnimkou hospodárskeho chovu rýb
o ochrany ovzdušia a ozónovej vrstvy Zeme
o odpadového hospodárstva
o prevencie závažných priemyselných havárií
o posudzovania vplyvov na životné prostredie
o obalov a odpadov z obalov.

Pracovisko č. 15 - Odbor živnostenského podnikania, tel. 057/3100 411
• ohlásenie živnosti a podanie žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení,
• podanie žiadosti o oprávnenie na podnikanie na základe iného ako živnostenského zákona,
• podanie žiadosti o oprávnenie na vykonávanie vybraných služieb, ktoré podľa zákona nemajú charakter podnikateľskej činnosti (znalci, tlmočníci, prekladatelia),
• výpis zo živnostenského registra (verejný, neverejný), potvrdenie o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je, prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri,
• ohlásenie o zriadení/zrušení prevádzkarne,
• oznámenie o zmene údajov zapísaných v živnostenskom registri o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení,
• oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti, oznámenie o zmene obdobia pozastavenia prevádzkovania živnosti, oznámenie o ukončení podnikania,
• oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti,
• obstaráva na osobitné požiadanie zasielanie povinne ustanovených dokladov aj do zbierky listín,
• vydanie potvrdenia o tom, že poskytovanie služby nie je na základe živnostenského zákona obmedzené alebo zakázané,
• prijíma oznámenia o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR,
• prijíma údaje potrebné na registráciu a oznámenia daňovníka podľa osobitného predpisu,
• prijíma údaje potrebné na prihlásenie sa do systému povinného zdravotného poistenia a oznámenie zmeny platiteľa poistného na účely zdravotného poistenia,
• vyžiadanie výpisu z registra trestov na účely preukázania bezúhonnosti podľa živnostenského zákona,
• povolenie výnimky na vykonávanie funkcie zodpovedného zástupcu vo viac ako jednej prevádzkarni,
• poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania.



Centrálna úradná elektronická tabuľa - dokumenty zverejnené Okresným úradom Snina

 

 

© 2021 Ministerstvo vnútra SR. Web dizajn a redakčný systém SwiftSite od spoločnosti ELET systems. Vyhlásenie o prístupnosti | Vyhlásenie o cookies (PDF, 398 kB)