Okresné úrady / Klientske centrá
O úrade | Úradná tabuľa | Dokumenty na stiahnutie | Klientske centrum | Všeobecná vnútorná správa | Živnostenské podnikanie | Životné prostredie | Pozemky a lesy | Kataster | Doprava a pozemné komunikácie | Organizačný odbor | Krízové riadenie | Úradná tabuľa - archív 30.9.2020 | Slobodný prístup k informáciám | Akčný plán | Mestá a obce
Klientske centrum Bardejov
Dlhý rad 16,
085 01 Bardejov
Prednosta
Mgr. Ján Paľa
e-mail: Pošli správu
ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00
bezplatná infolinka -
Call Centrum MV SR:
0800/222 222

O úrade
UPOZORNENIE:
Úprava úradných hodín Klientskeho centra Bardejov
Okresný úrad Bardejov - podateľňaDlhý rad 16, 085 01 Bardejov, 1.poschodie![]() |
Aktuálny režim pracovísk MV SR
Vzhľadom na vývoj epidemiologickej situácie ministerstvo vnútra upravilo úradné hodiny a možnosti vybavovania agendy na všetkých klientskych centrách, okresných úradoch, cudzineckej polícii a niektorých útvaroch okresných riaditeľstiev PZ. Pracoviská sú verejnosti k dispozícii len dopoludnia.
Upozorňujeme, že počas vyhlásenej mimoriadnej situácie, ktorá v Slovenskej republike stále trvá, sa platnosť mnohých dokladov, osvedčení či lehôt predlžuje.
Klientske centrá, okresné úrady a útvary okresných riaditeľstiev PZ sú občanom k dispozícii v pracovných dňoch v čase od 08.00 - 12.00 hod.
Okresné úrady a klientske centrá
Osobné podania sa umožňujú len za účelom výkonu podnikateľskej alebo inej obdobnej činnosti, a to výlučne v podateľni.
V ostatných prípadoch je potrebné využívať telefonickú, elektronickú či písomnú komunikáciu. Podania bez autorizácie je potrebné do 3 pracovných dní doplniť v listinnej podobe či podpísané elektronickým podpisom. Okresné úrady na dodatočné doplnenia nevyzývajú.
Osobne konzultovať požiadavky možno len v odôvodnených prípadoch na základe rozhodnutia prednostu okresného úradu.
Ďalší vývoj bude závisieť od vývoja pandemickej situácie.
O všetkých zmenách budeme včas informovať.
Vstup občanov na pracoviská koordinujú poverení zamestnanci a supervízori. Každý návštevník je povinný rešpektovať ich pokyny, dodržiavať hygienické opatrenia, najmä povinnosť mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom, šatkou či šálom, dezinfikovať si ruky a dbať na dvojmetrový odstup.
_________________________________________________________________________________________________________________
Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:
1. Supervízor a informátor (pracovisko č. 1):
- poradenstvo (obsluha vyvolávacieho systému), informácie o telefónnych číslach, prevzatie podania, usmernenie k žiadostiam, príjem podnetov od klientov
- elektronický kontraktačný systém.
2. Odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií (pracovisko č. 7):
príjem žiadostí:
- o uznanie typového schválenia ES jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu
- o uznanie schválenia jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu
- o schválenie jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu
- o schválenie jednotlivo dokončovaného vozidla
- o schválenie jednotlivo dovezeného systému, komponentu, samostatnej technickej jednotky
- o povolenie prestavby jednotlivého vozidla / výroby jednotlivého vozidla
- o schválenie prestavby jednotlivého vozidla / jednotlivo vyrobeného vozidla
- o zápis zmeny do osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla (alternatívne pneumatiky, odstránenie priečkového systému,...)
- o vydanie duplikátu osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla
- o zápis náhradného identifikačného čísla vozidla VIN do osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla
- o dočasné vyradenie vozidla, predĺženie dočasného vyradenia vozidla alebo opätovné uvedenie do prevádzky (iba vozidlá, ktoré nepodliehajú evidencii)
- o pridelenie tabuliek so zvláštnym evidenčným číslom
- o udelenie povolenia na zriadenie STK, pracoviska EK, kontroly originality
- o udelenie oprávnenia na vykonávanie technickej kontroly, emisnej kontroly, kontroly originality a na montáž plynových zariadení.
3. Odbor všeobecnej vnútornej správy (pracovisko č. 4):
- osvedčovanie listín a podpisov na listinách, vyššie overenie
- žiadosť o zmenu mena alebo priezviska - podanie + vydanie rozhodnutia
- žiadosť o vydanie potvrdenia a osvedčenia o štátnom občianstve SR
- žiadosť o povolenie verejnej zbierky + vydanie rozhodnutia
- priestupky v prvom stupni
- zápisy do informačného systému registra adries
4. Odbor živnostenského podnikania; jednotné kontaktné miesto (pracovisko č. 9):
- ohlásenie živnosti a príjem žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení
- príjem žiadosti o oprávnenie na podnikanie na základe iného ako živnostenského zákona
- výpis zo živnostenského registra
- výdaj potvrdenia o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je
- prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri
- ohlásenie o zriadení/zrušení prevádzkarne
- oznámenie o zmene údajov zapísaných v živnostenskom registri a oznámenie o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení
- oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti
- oznámenie o zmene obdobia pozastavenia prevádzkovania živnosti
- oznámenie o ukončení podnikania
- oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti
- prvozápis do obchodného registra
- výdaj potvrdenia o tom, že poskytovanie služby nie je na základe živnostenského zákona obmedzené alebo zakázané
- príjem oznámení o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR
- výdaj osvedčenia o povahe a dĺžke praxe v činnostiach, ktoré sú živnosťou
- povolenie výnimky na vykonávanie funkcie zodpovedného zástupcu vo viac ako jednej prevádzkarni
- poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania, ktorá nemá charakter právneho poradenstva.
5. odbor starostlivosti o životné prostredie (pracovisko č. 6)
podanie informácií na úsekoch:
- ochrany prírody a krajiny
- ochrany a regulácie obchodu s ohrozenými druhmi voľne žijúcich živočíchov a voľne rastúcich rastlín
- vodného hospodárstva, ochrany akosti a množstva vôd a ich racionálneho využívania
- verejných vodovodov a kanalizácií
- rybárstva s výnimkou hospodárskeho chovu rýb
- ochrany ovzdušia a ozónovej vrstvy Zeme
- odpadového hospodárstva
- prevencie závažných priemyselných havárií
- posudzovania vplyvov na životné prostredie
- obalov a odpadov z obalov.
6. pozemkový a lesný odbor (pracovisko č. 5):
podanie informácií na úsekoch:
- vydávania a navrátenia vlastníctva k pozemkom
- pozemkových úprav
- obnovy evidencie pozemkov
- ochrany poľnohospodárskej pôdy
- ostatných činností v pozemkovej oblasti
- lesného hospodárstva
- lesného reprodukčného materiálu
- pozemkových spoločenstiev
- poľovníctva
- podateľňa pre pozemkový a lesný odbor.
7. Katastrálny odbor (pracoviská č. 2, 3):
- podateľňa
- poskytovanie informácií
Centrálna úradná elektronická tabuľa - úradné dokumenty zverejnené Okresným úradom Bardejov.