Elektronické služby MV SR na úseku verejného poriadku, bezpečnosti osôb a majetku - 2. fáza
Kód ITMS: - 311071A132
Termín realizácie projektu: 08/2014 - 03/2017
Prijímateľ: Ministerstvo vnútra SR, Pribinova 2, 812 72 Bratislava
Dátum vyhlásenia výzvy: 01. 12. 2015
Výška NFP: 3 710 472,39 €
Dátum podpisu zmluvy o NFP: 04.03. 2016
Dátum podpisu dodatku č. 1: 28.11.2017
Miesto realizácie projektu: celá SR
Dodávateľ: SAP Slovensko, s. r. o., Ericsson Slovakia s. r. o., MICROCOMP - Computersystém s. r. o.
Operačný program: Integrovaná infraštruktúra spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja
Informácie o Operačnom programe Integrovaná infraštruktúra 2014-2020 na www.opii.gov.sk
Prioritná os: 7 Informačná spoločnosť
Investičná priorita: 2c/ Posilnenie aplikácií IKT v rámci elektronickej verejnej správy, elektronického vzdelávania, elektronickej inklúzie, elektronickej kultúry a elektronického zdravotníctva
Špecifický cieľ:
7.3: Zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti eGovernment služieb pre podnikateľov
7.4: Zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti eGovernment služieb pre občanov
Popis projektu:
- vytvorenie elektronických služieb ako produktu automatizovanej a elektronizovanej back-office agendy verejnej správy Ministerstva vnútra SR za účelom efektívneho poskytovania služieb občanom automatizovaným alebo elektronickým spôsobom;
- vytvorenie finančne efektívneho, spoľahlivého a bezpečného riešenia, ktoré bude poskytovať služby občanom a podnikateľom, ako aj zabezpečovať podporu činností jednotlivých povinných osôb pri realizácii platieb pokút a sankcií k priestupkom v gescii Ministerstva vnútra SR.
Výsledky a dopady projektu:
Riešenie bude zapadať do celkovej stratégie budovania eGovernmentu a napomáhať napĺňanie nasledovných cieľov:
- automatizáciou a optimalizáciou procesov zabezpečiť efektívnejší výkon verejnej a vnútornej správy so zámerom redukcie počtu potrebných pracovníkov, alebo zvýšenie času, ktorý pracovníci môžu venovať jednotlivým prípadom;
- elektronizáciou docieliť väčšiu transparentnosť procesov a znížiť mieru korupcie;
- optimalizáciou procesov a ich podporou prostriedkami IKT dosiahnuť výrazné zníženie nákladov na verejnú správu pri súčasnom zvýšení kvality a dostupnosti služieb.
Hlavné aktivity projektu:
Fáza I.
Hlavné aktivity - analýza a návrh riešenia, obstaranie HW a SW.
Podporné aktivity - riadenie projektu, publicita a informovanosť.
Fáza II.
Hlavné aktivity - testovanie, nasadenie, implementácia.
Podporné aktivity - riadenie projektu, publicita a informovanosť.
Ukončenie realizácie hlavných aktivít projektu, vrátane prevzatia diela od dodávateľov, ako aj ukočenie realizácie podporných aktivít projektu, prebehlo v zmysle zmluvných termínov. Aktuálne prebieha finančné vysporiadanie projektu a jeho administratívne ukončovanie voči poskytovateľovi NFP.
Mgr. Alena KoišováTlačový odbor kancelárie ministra vnútra 02/5094 4534 |
(JPG, 65 kB) Informačný billboard k projektu na úseku verejného poriadku, bezpečnosti osôb a majetku |
(JPG, 31 kB) Náhľad do obrazovky elektronickej služby, ktorou možno požiadať o splátkový kalendár k uloženej sankcii |
(JPG, 58 kB) Prednášajúci na záverečnej konferencie k projektu - Bratislava, SÚZA, 30. marec 2017 |
(JPG, 61 kB) Prezentácia účastníkov záverečnej konferencie k projektu - Bratislava, SÚZA, 30. marec 2017 |
(JPG, 44 kB) Slávnostné otvorenie záverečnej konferencie k projektu - Bratislava, SÚZA, 30. marec 2017 |
(JPG, 61 kB) Školenia zamestnancov MV SR k elektronickým službám projektu |
(JPG, 209 kB) Tlačová správa o ukončení projektu |
(JPG, 57 kB) Trvalo vysvetľujúca tabuľa k projektu vo foyer MV SR na Pribinovej ulici v Bratislave |
(JPG, 116 kB) Trvalo vysvetľujúce tabule k projektom MV SR budovaným v rámci Operačného programu II umiestnené vo foyer MV SR na Pribinovej ulici |