Úrad splnomocnenca vlády SR pre rozvoj občianskej spoločnosti hľadá asistenta / asistentku
29. 04. 2024Úrad splnomocnenkyne vlády SR pre rozvoj občianskej spoločnosti hľadá asistenta / asistentku.
Pracovná náplň zamestnanca vo verejnom záujme
(podľa zákona č. 552/ 2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov)
Organizačný útvar: Úrad splnomocnenca vlády SR pre rozvoj občianskej spoločnosti, Ministerstvo vnútra SR, Pribinova 2, 812 72 Bratislava
Funkcia: odborný referent špecialista
Platová trieda:05
Číslo činnosti z katalógu pracovných činností:01.05.12
Kvalifikačný predpoklad vzdelania: ÚS – úplné stredné vzdelanie
Skutočné vzdelanie:ÚS – úplné stredné vzdelanie
Kvalifikačný predpoklad odbornej praxe: -
Priamy nadriadený vedúci zamestnanec: riaditeľ kancelárie
Podrobný opis pracovných činností:
1/ Činnosť vykonávaná vo verejnom záujme (podľa činnosti z katalógu činností):
Samostatná odborná práca na úseku ekonomiky práce
- vykonávanie odborných prác a plnenie úloh na úseku ekonomiky práce,
- vedenie evidencie pre účely odmeňovania zamestnancov,
- zostavovanie odborných prehľadov a hlásení a navrhovanie čiastkových opatrení.
2/ Obsah pracovných činností (podľa analytického listu) a ďalšie požadované činnosti pre dané pracovné miesto vo verejnom záujme:
- správu registratúry, vybavovanie korešpondencie, doručovanie a vyzdvihovanie pošty v podateľni MV SR, správa spisov, vyraďovanie spisov v IS Fabasoft;
- zabezpečuje pre pracovníkov úradu gastrolístky, spracovanie stravného zamestnancov mesačne, zúčtovanie stravného zamestnancov, ktorí končia štátnozamestnanecký pomer, evidencia cenín, inventarizácia cenín;
- vykonáva kompletizáciu podkladov a evidencií dochádzky a pripravuje podklady pre oddelenie likvidácie platov,
- vykonáva pisárske a administratívne práce súvisiace s činnosťou úradu;
- vykonáva administratívne a sekretárske práce pre splnomocnenca a riaditeľa úradu;
- vedie evidenciu interných predpisov a priebežne sleduje ich platnosť;
- objednáva a zabezpečuje doručenie kancelárskych potrieb pre zamestnancov úradu v pravidelných intervaloch alebo podľa aktuálnej potreby;
- zabezpečuje obstaranie, nákup a vyúčtovanie výdavkov za občerstvenie pri príležitosti pracovných stretnutí a porád na úrade;
- zabezpečuje obstaranie, nákup a vyúčtovanie výdavkov za občerstvenie z limitu prideleného na reprezentačné účely;
- zabezpečuje objednávanie služobných vozidiel úradu na servisné prehliadky, bežnú údržbu, výmenu pneumatík, objednávky prevádzkových kvapalín (PHM v prípade, že je držiteľom povolenia na vedenie SCV);
- dohliada na bezchybný stav a zabezpečenie rokovacích priestorov úradu, inventáru, technického zabezpečenia stretnutí a porád na pôde úradu;
- plní ďalšie úlohy uložené nadriadenými zamestnancami.
Ďalšie informácie
V prípade záujmu alebo otázok sa obráťte na: Katarína Valovičová, TA.13G4@vS1FQG1FRS1.S3GLSKST@, +421 2 509 44 990