
- AKTUALITY
- O NÁS
- RADA VLÁDY SR PRE MNO
- KONCEPCIA ROZVOJA OBČIANSKEJ SPOLOČNOSTI
- INICIATÍVA PRE OTVORENÉ VLÁDNUTIE
- DOBROVOĽNÍCTVO
- LEGISLATÍVA
- PARTICIPATÍVNA JEDNOTKA
- KOORDINÁTORI PARTICIPÁCIE VÚC
- PUBLIKÁCIE
- PROJEKT PARTNERSTVO
- NÁRODNÝ PROJEKT INTEGRÁCIA
- NÁRODNÝ PROJEKT STREŠNÉ ORGANIZÁCIE MNO
- Novinky
- Pre Užívateľov
- Zapojené strešné organizácie
- Aliancia pre sociálnu ekonomiku na Slovensku
- Asociácia hospicovej a paliatívnej starostlivosti Slovenska
- Asociácia na ochranu práv pacientov
- Asociácia poskytovateľov sociálnych služieb v Slovenskej republike, občianske združenie
- Dobrovoľná civilná ochrana
- Platforma dobrovoľníckych centier a organizácií
- Platforma rozvojových organizácií - Ambrela, v anglickom jazyku Slovak Development Organizations Platform - Ambrela
- Rada mládeže Slovenska
- Slovenská humanitná rada
- Slovenská katolícka charita
- Slovenský Červený kríž, Ústredný sekretariát
- ŠPIRÁLA
- Únia materských centier
- ÚNIA regionálnych združení vlastníkov neštátnych lesov Slovenska
- O projekte
- Kontakty
- Archív
- NÁRODNÝ PROJEKT POTRAVINOVÁ POMOC
- SOCIÁLNE INOVÁCIE
- ZREALIZOVANÉ NÁRODNÉ PROJEKTY
- ARCHÍV
- Ekonomika MNO
- Modul dotačných schém
- Monitoring legislatívy
- Aktuality
- Poslanecké návrhy zákonov
- Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
- Ministertvo životného prostredia Slovenskej republiky
- Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
- Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
- Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
- Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
- Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
- Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
- Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
- Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
- Ministerstvo obrany Slovenskej republky
- Úrad vlády SR
- Protimonopolný úrad SR
- NBÚ ÚVSR
- KONTAKTY
Na čo si dávať pozor? - Scenár 1
Je veľký rozdiel v tom, či poskytovanie informácií verejnosti je realizované ešte pred rozhodnutím, alebo až po ňom. Informovanie na začiatku zvažovania tvorby novej verejnej politiky (a počas procesu prijímania politiky) je postupom, ktorý umožňuje participáciu, zatiaľ čo informovanie len o výslednej podobe verejnej politiky je politickým marketingom. Preto pri tomto scenári informujeme verejnosti v priebehu celého procesu tvorby politiky.