Preskočiť na hlavný obsah Prejsť na hlavnú ponuku

Verejná správa

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky   Dnes je 16. jún 2021, streda
 

V Častej Papierničke sa uskutočnilo stretnutie prednostov okresných úradov

28. 05. 2021

prenostovia-porada-maj2021-ilustr

Pandemická situácia, povodne, reforma krízového riadenia, boj proti korupcii či aktuálne otázky okresných úradov na úsekoch všeobecnej vnútornej správy boli témami porady prednostov okresných úradov, ktorá sa konala 27.  – 28. mája 2021 v Častej Papierničke. Na úvod stretnutia prišli prednostov OÚ privítať a pozdraviť predseda Eduard Heger, minister vnútra Roman Mikulec a štátny tajomník MV SR Ján Lazar.

Na stretnutí tiež prebehli debaty týkajúce sa posilnenie riadenia a kontroly odborov katastra zo strany UGKK, financovania OÚ, centier podpory, či problematiky personálnych a sociálnych činností vo vzťahu k OÚ. Hovorilo sa aj o právnom postavení  prednostov a o aktuálnej situácii na klientskych centrách, o riadení  katastrálnych odborov, o témach reštitúcií  a pozemkových úprav.

Porada prednostov

Prítomní tiež dostali informácie o príprave aplikácie na sledovanie štatistickej regulácie a riadenia procesu (SPC graf), počtov podaní, časového rozhrania, dĺžky vybavovania, vybraných správnych poplatkov a iné (Dashboard).

Porada prednostov

„Posledný rok bol maximálne vyčerpávajúci pre nás všetkých. Pandémia COVID 19 spôsobila obrovskú záťaž na fungovanie štátu, ale aj jednotlivých okresných úradov, ktoré sa museli vysporiadať s rozdeľovaním ochranných pomôcok a distribúciou antigénových testov. Vážim si to, ako dokázali zmobilizovať svoje sily a pomôcť nám v mnohých oblastiach boja s pandémiou,“ povedal minister vnútra Roman Mikulec na stretnutí.

Porada prednostov

Na dvojdňovom stretnutí prednostov sa zúčastnili manažéri ministerstva vnútra:

  • Adrian Jenčo, generálny riaditeľ sekcie verejnej správy MV SR
  • Tomáš Oparty, generálny riaditeľ sekcie ekonomiky MV SR
  • Marián Dritomský, generálny riaditeľ sekcie krízového riadenia MV SR
  • Jozef Halcin, riaditeľ odboru prevencie kriminality KMV SR
  • Jana Vallová, riaditeľka odboru všeobecnej vnútornej správy SVS MV SR
  • Naďa Kurilová, riaditeľka odboru miestnej štátnej správy, samosprávy a zahraničných vzťahov SVS MV SR
  • Michal Marko, riaditeľ osobného úradu MV SR
  • Jozef Maxin, vedúci oddelenia podpory a rozvoja klientskych centier SVS MV SR
  • Jozef Valocký, riaditeľ odboru akvizícií a inovácií Prezídia PZ.

Pozvanie prijali aj  Ján Mrva, predseda Úradu geodézie, kartografie a katastra SR,  a generálny riaditeľ sekcie pozemkových úprav rezortu pôdohospodárstva Róbert Čalfa.

 

Dôležité odkazy


Úradné hodiny podateľne Sekcie verejnej správy MV SR
Drieňová 22, 826 86 Bratislava

PODATEĽŇA

Drieňová 22, 826 86 Bratislava

Úradné hodiny od 20.4.2021

po - 8.00 h - 15.00 h

ut - 8.00 h - 15.00 h

str - 8.00 h - 17.00 h

štv - 8.00 h - 15.00 h

pia - 8.00 h - 14.00 h

Vážení klienti, oznamujeme Vám, že pri vstupe do budovy je potrebné, aby ste sa ohlásili u strážnej služby a zavolali na klapky podateľne 2159, 2531 alebo 2541 a zamestnankyňa podateľne následne  preberie Vaše podanie vo vestibule budovy.

Dôležité oznamy

  • e-služby MV SR
    Pri hlásení pobytu či evidencii vozidiel môžete využívať elektronické služby

Verejné obstarávanie na MV SR

 

© 2021 Ministerstvo vnútra SR. Web dizajn a redakčný systém SwiftSite od spoločnosti ELET systems. Vyhlásenie o prístupnosti | Vyhlásenie o cookies (PDF, 398 kB)